Licitatie Publica - Lucrari de reparatii capitale la Bazinul Olimpic acoperit
Anunt de participare numarul 77502/14.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Sport a Judetului Maramures
Adresa postala: Baia Mare, b-dul Unirii, nr. 14A, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430272, Romania, Punct(e) de contact: Valer Zaharie, Cristian Gh. Ciuvar, Tel.0262 226869, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262 223777, Adresa internet (URL): www.dsjmaramures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: sport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii capitale la Bazinul Olimpic acoperit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Baia Mare, Bd. Unirii , nr.14A, jud. Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 2, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru reparatii capitale la Bazinul Olimpic acoperit din Baia Mare, pe etape componente prezentate in Caietul de sarcini.Oferta se depune pentru intreaga lucrare urmand ca in functie de prioritati si alocatiile bugetare si in baza contractelor subsecvente atribuite promitentului executant sa se execute esalonat parti din lucrare (conform caietului de sarcini).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212290-5 - Lucrari de reparatie si de intretinere a complexelor sportive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de reparatii capitale
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului este de 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: cap. 6710 Sume alocate din subventii de la bugetul destat, subcap. 05 sport
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este rezident, la data de 30.07.2007; (original sau copii legalizate)
Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica.Copia certificatului de inregistrare emis de catre Camera de Comert si Industrie, din care sa rezulte specificul activitatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente. In cazul in care ofertantul are mai putin de un an experienta, va prezenta orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani. Se impune conditie minima obligatorie, realizarea in acest rastimp a cel putin a doua contracte similare de lucrari (se vor anexa copii din contract din care sa reiasa: nr. de inregistrare contract, firmele contractante, obiectul contractului, valoarea contractului si semnaturile)
recomandari din partea a cel putin doi beneficiari care sa cuprinda (nr. inregistrare, contractul la care face referire, numele in clar al persoanelor care semneaza, semnaturile si stampila unitatii)
declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul
certificarea calitatii: prezentarea de documente care atesta certificarea sistemului calitatii de catre un organism acreditat, standard de firma sau orice alte probe sau dovezi care sa confirme certificarea implementarii sistemelor de management: al calitatii, de protectia mediului, al sanatatii si securitatii ocupationale;
declaratie privind personal angajat care sa contina informatii referitoare la studiile si pregatirea personalului de conducere, a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, informatii privind numarul mediu anual al personalului angajat.
declaratie privind subcontractantii - daca este cazul: specializarea acestora si acordurile de subcontractare. Subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (valoric) din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze o fisa de prezentare cu informatii generale despre firma.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2009 11:00
Locul: Directia pentru Sport a Judetului Maramures, Baia Mare, b-dul Unirii nr. 14A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor conf art. 33(2)din HG925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Autoritatea Nationala de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu, nr.38, et 4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 018073, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095, Adresa internet (URL): anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Instanta de Contecios Administrativ de pe langa Tribunalul Judetean Maramures
Adresa postala: bd. Republicii nr. 2A, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430264, Romania, Tel.0262 218235, Fax: 0262 218209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2009 14:40