Licitatie Publica - Lucrari de reparatii capitale pentru curte sediu
Anunt de participare numarul 22301/04.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA NATIONALA DE ARTA TEATRALA SI CINEMATOGRAFICAI. L. CARAGIALEBUCURESTI
Adresa postala: STR. MATEI VOIEVOD NR. 75-77, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021452, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Iliescu, Tel.0726.781.328, In atentia: Stefan Iliescu, Email: [email protected], Fax: 252.58.81, Adresa internet (URL): www.unatc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii capitale pentru curte sediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Matei Voievod nr. 75-77, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii capitale pentru curte sediu, str. Matei Voievod nr. 75-77, sector 2, Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
28100000-3-Elemente de constructii din metal (Rev.1)
45233222-1-Lucrari de pavare (Rev.1)
45342000-6-Montare de garduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea totala conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
suplimentarea cantitatilor sau a lucrarilor, dupa caz, cu acordul beneficiarului pana la 50%.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 2.000 RON. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, prin retineri din situatii de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Documentele care dovedesc inregistrarea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Cerificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii doi ani (2005, 2006), declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate din ultimii 3 ani, Certificatul de atestare fiscala pentru persoanele juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;
informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune, in special pentru asigurarea controlului calitatii; informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: achitat la casieria institutului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2007 14:00
Locul: sediul UNATC
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de Achizitii Publice - Consilier Juridic, Manuela Ionita
Adresa postala: str. Matei Voievod nr. 75-77, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021452, Romania, Tel.0723.406.959, Email: [email protected], Fax: 252.24.04, Adresa internet (URL): http: //www.unatc.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2007 17:17