Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii capitale pentru reabilitare Clinica de Cardiologie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Galati


Anunt de participare numarul 89107/20.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Calina Lazarovici, Tel.0236317232, Email: [email protected], Fax: 0236317232, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii capitale pentru reabilitare Clinica de Cardiologie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Galati
str. Brailei nr. 177 Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 13 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 673, 000 si 1, 672, 022RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatea de lucrari minima ce se va contracta este in valoare de 673.000, 00 lei fara TVA, iar cantitatea de lucrari maxima este in valoare de 1.672.022, 00 lei fara TVA in functie de fondurile alocate. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a folosi prevederile art. 122, lit. i) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile ce se vor executasunt cele din Listele cantitati de lucrari, completate pe capitole aferente categoriilor de lucrari din Proiectul Tehnic. Ofertantii vor prevedea in oferta consumuri si tehnologii de executie care vor respecta cerintele cantitative si calitative prevazute in Proiectul Tehnic, Caietul de Sarcini si in alte accte normative in vigoare care reglementeaza executia acestor lucrari.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a folosi prevederile art. 122, lit. i) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de lucrari minima ce se va contracta este in valoare de 673.000, 00 lei fara TVA, iar cantitatea de lucrari maxima este in valoare de 1.672.022, 00 lei fara TVA in functie de fondurile alocate.
Valoarea estimata fara TVA: intre 673, 000 si 1, 672, 022RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 33.440, 00 lei (2% din val. max. estimata fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii (accize) ale Ministerul Sanatatii si/sau venituri proprii Consiliul Judetean Galati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea asocierii inaintea semnarii acordului cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a Formular A - Declaratie de eligibilitate ;
b Formular B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
c formular tip eliberat de Administratia Finantelor Publice Teritoriale
d Adeverinta eliberata de Primarie Serviciul Public pentru Finantele Publice Locale
a Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a Formular nr. 5. - Informatii generaleb Informatii privinddeclararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru (CAEN 4120 - 4399)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebui sa prezinte declaratii privind cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru (CAEN 4120 - 4399), sa fie cel putin egala cu valoarea estimata, fara TVA, a acordului cadru, multiplicata cu 2, respectiv3.344.044, 00 lei.Daca operatorul economic a inceput activitatea ulterior intervalului de 3 ani solicitat, se impune o valoare medie pe zi de functionare a cifrei de afaceri de 9.161, 76 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Experienta similara:
I Formular 12 E -lista principalelor contracte de executie lucrarisimilare in ultimii 5 ani;
II copie xerox acontractelor de executie a lucrarilorsimilare prezentate de ofertantisiproceseleverbalede receptie finala a lucrarilorIII. recomandari/documente constatatoare referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractualeb) Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
I. Formularul 12 - declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, si al personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3ani.II. Lista personalului responsabil utilizat in cadrul contractului (tehnic cu executia, tehnic cu calitatea domeniul instalatii, tehnic cu calitatea domeniul constructii, inginer de constructii si instalatii, responsabil cu securitatea si sanatatea in munca, cadru tehnic PSI
III. Atestare/recomandare din partea producatorului pentru certificarea faptului ca operatorul economic dispune de resurse tehnice, resurse umane si experienta neceasara montarii pardoselii PVC
IV. Autorizatie ISCIR, pentru lucrul cu echipamente sub presiune mai mica de 8 baric) Informatii privind dotarea tehnica
I. declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
d) Standarde de asigurare a calitatii:
I. ISO 9001:2001, sau echivalent sistemul de management al calitatii, in limba romanae) Standarde de protectie a mediului- declaratie pe proprie raspundere privind respectarea prevederilor OUG nr. 195/2005, privind protectia mediului, atat la elaborarea ofertei cat si pe parcursul derularii contractului.
f) Conditii referitoare la securitatea si sanatatea in munca
- se solicita o declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectie a muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de executie
10%
Descriere: propunere tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2009 10:00
Locul: str. Brailei nr. 177, Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer