Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii capitale Sarpanta, mansardare si amenajari interioare cladire D+P+1E Cluj Napoca str. Aurel Vlaicu nr.17-19


Anunt de participare numarul 22251/04.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE ARTA SI DESIGN CLUJ
Adresa postala: Piata Unirii 31, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400098, Romania, Punct(e) de contact: RADU MOLDOVAN, Tel.0264598190, Email: [email protected], Fax: 0264598190, Adresa internet (URL): 217.156.11.130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii capitale Sarpanta, mansardare si amenajari interioare cladire D+P+1E Cluj Napoca str. Aurel Vlaicu nr.17-19
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cluj-Napoca str. Aurel Vlaicu nr.17-19
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de reparatii capitale Sarpanta, mansardare si amenajari interioare ( instalatii sanitare, electrice, termice) la cladire D+P+1E str. Aurel Vlaicu 17-19.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 630, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se accepta grup de operatori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certificat constatator emis de Oficiu Registrului Comertului, Certificat de inregistrare emis de Ministerul Justitiei- Oficiu Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declartie privind cifra de afaceri,
Fisa de informatii generale,
Bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani minim 1.500.000 lei- formularul 11A- vizat de Administratia Finantelor Publice la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari ,
Experienta similara,
Durata de executie, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, informatii privind personalul tehnic de specialitate, Cerificarea sistemului de management al calitatii, Standarde de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- in ultimii 5ani insotita de cerificari de buna executie, copii ale PV la terminarea lucrarilor, recomandari beneficiari, - cel putin 1 contract executat cu acelasi obiect (RK sarpanta, mansardare) in ultimii 5 ani- maxim 9 luni- formular 12H, 12I- ISO 9001:2000- informatii la ARPM Cluj-Napoca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau in numerar la casieria Universitatii de Arta si Design Cluj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2007 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante P-ta Unirii nr.31, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatilor
Adresa postala: Stravopoles nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Dorobantilor nr.2, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400238, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. Art.272 OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic UAD
Adresa postala: P-ta Unirii nr.31, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400098, Romania, Tel.0264/591946, Fax: 0264/591946
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2007 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer