Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de Reparatii capitale si consolidare la sediul Judecatoriei Pascani


Anunt de participare numarul 80478/18.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALULIASI
Adresa postala: ANASTASIE PANU NR.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Punct(e) de contact: Bostan Genoveva, Ciobanu Oana, Tel.0232276611, In atentia: Bostan Genoveva, Ciobanu Oana, Email: [email protected], Fax: 0232219660, Adresa internet (URL): portal.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ACTIVITATE DE JUSTITIE
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de Reparatii capitale si consolidare la sediul Judecatoriei Pascani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sediul Judecatoriei Pascani, str.Gradinitei, nr.8, loc. Pascani, jud. Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul cuprinde lucrari de reparatii capitale si consolidare executate la cladirea existenta aJudecatoriei Pascani avand aria construita de 549, 91 mp si aria desfasurata de 1.969, 91 mp. De asemenea, s-a prevazut o constructie noua, alaturatain care va functiona centrala termica.
Categoriile de lucrari care vor fi executate: -inlocuirea integrala a acoperisului cladiri
- schimbarea finisajului la pardoseli
- schimbarea tamplariei interioare si exterioare
- inlocuire tencuieli exterioare si interioare
- realizarea diafragmei de beton- amenajarea grupurilor sanitare inclusiv pentru persoanele cu handicap
- inlocuirea instalatiilor electrice, sanitare, data voce
- imbunatatirea fluxului in zona de arestsi grupuri sanitare
- modernizarea centralei termice
- reabilitarea termica a cladirii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executie de lucrari de reparatii capitale si consolidare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 50.000 RON, constituita prin scrisoare de garantie bancara si garantia de buna executie de 8% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat prin ordonatorul principal de credite Ministerul Justitiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare conf.art.45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat in original sau copie legalizata.
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
5.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta in original;
6. Certificat constatator, in original, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
7. Certificat de inregistrare ca persoana juridica eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/ xerocopie certificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratii bancareScrisoare de bonitate emisa de o bancapentru a realiza cash flow in valoare de 300.000lei, pentru inceperea lucrarii .
b) bilantul contabil incheiate in ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008), vizate si inregistrate de organele competente;
c) declaratie privind cifra medie de afaceriSe vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008)
d) obligatii contractuale in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 10.000.000lei.- Lichiditatea generala, medie din ultimii trei ani sa fie mai mare de 100%- Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii trei ani mai mare de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 3 ani
b)declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate
c) lista persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, d) declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilore)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 anif)declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari
g)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceh)declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia munciii)declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora
-certificate, in copie, care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2000
-certificate care atesta implementarea sistemului managementului de mediu, ISO 14001/2005
-certificate care atesta implementarea sistemului managementului de securitate si Sanatate in Munca, ISO 18001/2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
valoarea totala a ofertei
80%
Descriere:
2.
termenul de executie
5%
Descriere:
3.
calitatea propunerii tehnice
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2009 12:00
Locul: , la sediul Tribunalului Iasi, str. Anastasie Panu, nr.25, parter, Contabilitate.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr. 6, sect.3 , Localitatea: Bucuresti, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atacconform pct.67 din OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2009 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer