Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REPARATII CURENTE , IGIENIZARI SI REABILITARI


Anunt de participare numarul 103265/02.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Adresa postala:  BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022104, Romania, Punct(e) de contact:  MARIAN DANIEL BINA, Tel. 021/3246400, Fax:  021/3246400, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REPARATII CURENTE , IGIENIZARI SI REABILITARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 28 luni
Valoarea estimata fara TVA: 8, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesitati si finantare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REPARATII CURENTE , IGIENIZARI SI REABILITARI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii curente, igienizari si reabilitari in cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Ilfov
Valoarea estimata fara TVA: 8, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARATIE DE PARTICIPARE 50.000, 00 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV + BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa privind informatii generale despre ofertant
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/ 2006
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, -Certificatul de atestare privind plata impozitelor si taxelor locale
-Certificat constatator ? original sau copie legalizata ? emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati de constructii civile-Certificat de inregistrare fiscala ? copie simpla
-Cazierul fiscal ? conform H.G. 31/2003 (in original) care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla)
-declaratie privind cifra medie de afaceri globala din anii 2007, 2008, 2009
-Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani sa fie cel putin de7.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Va fi prezentata obligatoriu lista principalelor contracte si finalizate in ultimii 5 (cinci) ani privind:
-contracte de executie lucrari de constructii civile inclusiv instalatii la unitati sanitare publice sau private.
Nivel minim obligatoriu: prezentarea dovezilor privind:
executarea si finalizarea a cel mult un contract in ultimii 5 (cinci) ani, care sa fi avut ca obiect realizarea de lucrari similare de constructii civile si instalatii la unitati sanitare publice sau private in exploatare in valoare deminim 3.500.000 lei (exclusiv TVA).
Se va considera indeplinita cerinta daca sunt prezentate obligatoriu urmatoarele documente:
- copie a contractului ce dovedeste experienta similara, insotita de anexele acestuia (conform cu originalul)- procesului verbal de receptie, original sau copie legalizata, la terminarea lucrarilor executate fara obiectiuni sau anexe in baza contractului care dovedeste experienta similara
- recomandari din partea beneficiarilor din care sa rezulte calitatea lucrarilor ca fiind cel putin buna.
-certificatului ISO 9001 sau alt certificat echivalent
-certificat ISO 14001 sau echivalent
-certificat OHSAS 18001 sau echivalent
-certificat SA8000:2008 sau echivalent
-certificat ISO 13485:2004 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr. runde ale licitatiei electronice: 1Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatieiDurata unei runde: o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5527/30.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2010 12:30
Locul: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Ilfov - Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE PERSOANA IMPUTERNICITA DE OPERATORII ECONOMICI OFERTANTI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRADA STRAVOPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, SECTOR 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Adresa postala:  BD.BASARAVBIA NR .49-51 SECTOR 2, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  022104, Romania, Tel. 0213241161, Fax:  0213243296
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2010 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer