Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii curente.


Anunt de participare numarul 44709/26.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII UNITATEA MILITARA 02033 IASI
Adresa postala: Str. Penes Curcanu, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700473, Romania, Punct(e) de contact: IFTIMI AIOANEI, Tel.0232214636, In atentia: Catalin MOSNEAGU, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0232215927
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii curente.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sighisoara, jud. Harghita, jud. Harghita, Sfantu Gheorghe, Miercurea Ciuc, Vatra Dornei, Botosani, Iasi, Piatra Neamt, Roman, Bacau, Campulung Moldovenesc.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii curente cladiri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45261310-0-Lucrari de hidroizolare (Rev.1)
45261320-3-Lucrari de instalare de burlane (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45332400-7-Lucrari de instalare de echipamente sanitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I: 2 magazii; 1 foisor poligon.
Lotul II: 1 bloc alimentar; 1 uzina electrica; 3 magazii.
Lotul III: 2 pavilioane dormitoare.
Lotul IV: 1 cladire cerc militar.
Lotul V: 1 remiza si centrala termica; 2 depozite; 1 casa oaspeti.
Lotul VI: 1 camin garnizoana; 1 centrala termica.
Lotul VII: 1 depozit.
Lotul VIII: 2 pavilioane dormitoare.
Lotul IX: 1 pavilioane dormitoare.
Lotul X: 1 sala sport.
Lotul XI: 1 remiza auto.
Lotul XII: 1 canal termic; 1 pavilion administrativ.
Lotul XIII: 1 remiza auto; 1 magazie.
Lotul XIV: 1 pavilion dormotoare; 1 pavilion dormitoare si laboratoare; 1 pavilion sali de clasa; 1 canalizare.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 201, 771RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare, pe loturi(in lei): I-1500;II-5000;III-2500;IV-500;V-5000;VI-8000;VII-2000;VIII-4000;IX-5000;X-1500;XI-4000;XII-3000;XIII-3000;XIV-9000.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Participarea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat sau subcontractant.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la articolele 180 si 181 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic va prezenta certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ documente echivalente din care sa rezulte ca acesta este autorizat sa desfasoare activitatile economice specifice pentru indeplinirea contractului, in original sau copie legalizata. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa aiba cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, cel putin de 3 ori mai mare decat valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit (conform propunerii financiare), pentru lotul / loturile de lucrari pentru care depune oferte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa fi executat, in ultimii 5 ani, cel putin 3 contracte de lucrari (de aceeasi natura cu cele ofertate sau similare) cu valoare de cel putin 50% din valoarea contractelor pentru care depune oferta (conform ofertei din propunerea financiara). Responsabilul tehnic cu executialucrarilor stabilit de operatorul economic trebuie sa fie atestat pentru domeniul constructii iar in cazul lucrarilor ce cuprindinstalatii, sa fie autorizat si in domeniul instalatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-697
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Gratuit - in format electronic(documentatie anexata la anunt). Contracost pe hartie, 20 lei depusi la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2008 11:00
Locul: Sediul U.M. 02033 Iasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Durata contractului pe loturi cuprinde perioada de executare a lucrarilor specificata in caietul de sarcini la care se adauga 30 zile pentru predarea frontului de lucru perioada efectuarii receptiei si a platii.Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind legislatia fiscala: www.mfinante.ro, legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro, protectia muncii si conditii de munca: www.protectiamuncii.ro si www.mmssf.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi (Sectia contencios administrativ si fiscal)
Adresa postala: Strada Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232.260600, Email: [email protected], Fax: 0232255907; 0232217808, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti / Sectorul 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 02033 IASI
Adresa postala: Str. Penes Curcanu, nr.2, Localitatea: IASI, Cod postal: 700473, Romania, Tel.0232.214636, Interior 103, Email: [email protected], Fax: 0232.215927
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2008 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer