Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii curente in cazarma 1084 Bucuresti, 1379 Bucuresti , 2863 Bucuresti


Anunt de participare numarul 125158/04.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02547 BUCURESTI
Adresa postala:  STR. SUBLOCOTENENT GODEANU CONSTANTIN NR. 2-4, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013045, Romania, Punct(e) de contact:  CATALIN DRAGOI, Tel. 6672098, Email:  [email protected], Fax:  6672098, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii curente in cazarma 1084 Bucuresti, 1379 Bucuresti , 2863 Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: cazarma 1084 Bucuresti, cazarma 1379 Bucuresti, cazarma 2863 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii curente in cazarma 1084 BucurestiLucrari de reparatii curente in cazarma 1379 Bucuresti
Lucrari de reparatii curente in cazarma 2863 Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii curente in cazarma 1084 BucurestiLucrari de reparatii curente in cazarma 1379 Bucuresti
Lucrari de reparatii curente in cazarma 2863 Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 78, 831.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 644, 84lei lotul.1, =805, 30lei lotul2, =126, 48lei lotul3; IMM-urile platesc jumatate din suma: 322.42lei lotul.1, = 402.65 lei lotul2, =63.24lei lotul3
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibilitatea; Certif.constatatoare priv.indep.oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; certif.de inregistrare emis de ORC; certif.constatator emis de ORC din care sa rezulte domeniul de activitate; dovezi privind IMM (daca este cazul), Cazier fiscal, Declaratie privind respectarea regulilor concurentei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; Bilantul contabil pe 2008, 2009, 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri anuala trebuie sa fie egala sau mai mare decat 64.484lei, respectiv 15.311, 4Euro ptr.lot 1, 80.530lei, respectiv 19.121, 45 Euro ptr.lot2, 12.648, 94lei, respectiv 3.003, 42 Euro ptr.lot3.IMM-urile vor face dovada unei cifre medii la jumatate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa inf.generale, lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa privind experienta similara, inf.ref.la pers./organismul tehnic de specialitate si disponibilitatea acestuia ptr indeplinirea contractului, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si pregatirea profesionala si calificarea (in domeniul constructii montaj) ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor solicitate prin caietul de sarcini, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului;declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi indeplinit, in ultimii 5 ani, contracte al caror obiect sa fi fost executarea de lucrari similare care sa fi avut o valoare egala sau mai mare decat 32.242lei, reprezentand 7.655, 7 euro ptr.lot 1, 40.265lei, reprezentand 9.560, 72 euro ptr.lot 2, 6.324, 47 lei, reprezentand 1.501, 71 euro ptr.lot 3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 3334
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRADA STAVROPOLEUS NR. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala:  str.Slt.Godeanu Constantin nr. 121-129, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013043, Romania, Tel. 021/667.20.98, Email:  [email protected], Fax:  021/667.20.98
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2011 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer