Licitatie Publica - Lucrari de reparatii curente la cazarma 1359 Clinceni la pavilionul Z1 si reparatii curente in cazarma 3049 Bucuresti la pavilionul administrativ A
Anunt de participare numarul 63728/12.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02547 BUCURESTI
Adresa postala: STR. SUBLOCOTENENT GODEANU CONSTANTIN NR. 2-4, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013045, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN DRAGOI, Tel.6672098, Email: [email protected], Fax: 6672098
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii curente la cazarma 1359 Clinceni la pavilionul Z1 si reparatii curente in cazarma 3049 Bucuresti la pavilionul administrativ A
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: cazarma 1359 Clinceni si cazarma 3049 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii curente la cazarma 1359 Clinceni la pavilionul Z1 si reparatii curente in cazarma 3049 Bucuresti la pavilionul administrativ A
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii curente la cazarma 1359 Clinceni la pavilionul Z1 si reparatii curente in cazarma 3049 Bucuresti la pavilionul administrativ A
Valoarea estimata fara TVA: 798, 466RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 12.000lei, garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul depunerii de oferta comuna, inainte de semnarea contractului se va solicita legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibilitatea;Certif.constatatoare priv.indepl.oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale;Certif.de inregistrare emis de O.R.C.;Certif constatator emis de O.R.C.din care sa rezulte domeniul de activitate;Dovezi solic.pt.IMM (daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa inf.generale;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;Bilant contabil din 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cu o val.egala sau mai mare decat 1.000.000 lei reprez. 283.046 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa priv.experienta similara;Lista cu princ.lucrari exec.in ultimii 5 ani;Inf.ref.la pers.tehnic de specialitate;Inf.ref.la studii, preg.prof.si calif.pers.de conducere si pers.resp. de exec. lucrarilor;Grafic cu forta de munca; Mostre;Echipament de protectie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract in ultimii 5 ani cu o val.egala sau mai mare 239.540lei reprezentand 67.801 euro, un resp.tehnic cu exec.atestat M.T.C.T.si un resp.C.T.C;CV-uri pt.pers.resp.de exec.lucr.si a pers.de cond., Mostre: ptr caz.1359Clinceni: - cate doua mostre pentru fiecare tip de fereastra: fixa si mobila;Mostrele vor fi complete, finisate si echipate cu geamuri, garnituri de etansare si feronerie. Prin aprobarea mostrelor de catre consultant se intelege si aprobarea modului de echipare.- panouri termoizolante pentru fatade tip ROMATERMIT (o mostra taiata in asa fel incat sa se poata observa sistemul de imbinare, numarul de straturi), grosimea panoului 90mm, 3 variante de culoare gri.- panouri ALUCOBOND esantioane 100x200mm 3 variante de culori gri cu o treapta mai inchise decat culoarea panourilor ROMATERMIT.Aceste mostre vor fi insotite de fisa tehnica a materialului respectiv.Ofertantii sunt obligati sa prez.si echip.de lucru/prot.muncii pe care pers.il va purta la ex.lucrarilor, compus din cel putin bluza, pantalon tip salopeta, incaltari casca de prot.si manusi de prot.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 5190
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: Se solic.docum.prin tel/fax apoi se prez.la sediul unit.pt. plata acesteia
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii soc.comerciale care vor sa asiste la deschiderea ofertelor trebuie sa prez.imputernicire din partea soc.comerciale
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str. Slt.Godeanu C-tin.nr.2-4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013045, Romania, Tel.021/667.20.98, Email: [email protected], Fax: 021/667.20.98
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2008 13:51