Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii curente la sarpante si invelitori cladiri CED si cladiri exploatare in statiile CF Vatra Dornei si Scanteia


Anunt de participare (utilitati) numarul 113231/21.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Preda, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN CF CFR SAprin Sucursala Regionala CF Iasi
Adresa postala:  Piata Garii nr.1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700090, Romania, Punct(e) de contact:  Julieta Aghion, Tel. 0232273507, Email:  [email protected], Fax:  0232273507
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN CF CFR SAprin Sucursala Regionala CF Iasi
Adresa postala:  Piata Garii nr.1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700090, Romania, Punct(e) de contact:  Julieta Aghion, Tel. 0232273507, Email:  [email protected], Fax:  0232273507
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN CF CFR SAprin Sucursala Regionala CF Iasi
Adresa postala:  Piata Garii nr.1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700090, Romania, Punct(e) de contact:  Julieta Aghion, Tel. 0232273507, Email:  [email protected], Fax:  0232273507
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reparatii curente la sarpante si invelitori cladiri CED si cladiri exploatare in statiile CF Vatra Dornei si Scanteia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: cladiriCED si cladiri exploatare in statiile CF Vatra Dornei si Scanteia
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
desfaceri invelitori tigla profilata, sarpante lemn, asteriala si streasina din scandura, demontare jgheaburi si burlane din tabla zincata, reparatii invelitoare tabla Lindab, reparatii la asteriala invelitorii, reparatii la jgheaburi si burlane din tabla Lindab etc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261900-3 - Lucrari de reparare si de intretinere de acoperisuri (Rev.2)
45261300-7-Lucrari de hidroizolare si de instalare de burlane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii curente la sarpante si invelitori cladiri CED si cladiri exploatare in statiile CF Vatra Dornei si Scanteia
Valoarea estimata fara TVA: 72, 175.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 1.443, 50 lei sau 721, 75 lei ; Garantia de buna executie va fi de 5 %din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 cu 1; Certificat de atestare fiscala; privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si stat ; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificatde inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 144.000 lei ; Bilantul contabil la data de 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani; Experienta similara cu Recomandari Se va face dovada indeplinirii si finalizarii a cel putin a unui contract sau maxim 3 contracte, cu valoarea egala sau mai mare: 72.000 lei (fara TVA) ; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar pentru ?Reparatii si intretinere cladiri cu specific feroviar, inclusiv instalatiile aferente cu exceptia celor de gaze naturale?; Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport; Certificate SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001 , OH SAS 18001, Planul propriu de securitate si sanatate, conf. HG nr. 300/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.01.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.01.2011 10:00
Locul: Sucursala Regionala CF Iasi, Piata Garii nr.1-Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP la sectiunea Documentatie si clarificari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str. Anastasie Panu nr.25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232.260.600, Fax:  0232.217.808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SRCF Iasi
Adresa postala:  Piata Garii nr.1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700090, Romania, Tel. 0232215600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2010 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer