Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii curente si amenajari la UPU si la pavilionul Pneumoftiziologie Spital Tr.Severi


Anunt de participare numarul 9029/05.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN - TR. SEVERIN
Adresa postala: Splai M. Viteazul nr. 4, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 22064, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN COVLEA, Tel.0252.313751, Email: [email protected], Fax: 0252.321498
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul Administrativ
Adresa postala: Splaiul Mihai Viteazul nr.4, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 22064, Romania, Tel.0252-323416, In atentia: Ec. Popa Augustin; Ing.Tepelus Florin, Email: [email protected], Fax: 0252-326094
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul Administrativ
Adresa postala: Splaiul Mihai Viteazul nr.4, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 22064, Romania, Tel.0252-323416, In atentia: Ec. Popa Augustin; Ing.Tepelus Florin, Email: [email protected], Fax: 0252-326094
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii curente si amenajari la UPU si la pavilionul Pneumoftiziologie Spital Tr.Severi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Judetean sectia UPU si sectia Pneumoftiziologie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile consta in lucrari de rezistenta, de arhitectura, tamplarie, zugraveli, vopsitorie, instalatii termice, electrice, sanitare, oxigen si aer comprimat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile consta in lucrari de rezistenta, de arhitectura, tamplarie, zugraveli, vopsitorie, instalatii termice, electrice, sanitare, oxigen si aer comprimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 321, 734RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
130 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare=15000 RON din care pentru lotul 1 - 9240 RON iar pentru lotul 2 - 5760 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face din fondurile Consiliului Judetean Mehedinti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Formular 12A-original
Declaratie privind neincadrarea in situatiile art.181 Formular 12B-original
Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale la 31.01.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate din partea bancii
Bilantul contabil din anul precedent
Declaratii privind cifra de afaceri din ultimii 3 ani Formular B2-original(mai mare sau egala cu 6000000RON)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrari in ultimii 5 ani Formular 12F-original
Declaratie privind utilajele, instalatiile Formular 12H
Declaratie privind efectivele anuale ale personalului angajat Formular12I-original
Declaratie privind partea din contract care sunt indeplinite de sub-contractanti Formular12C-original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Splaiul Mihai Viteazul nr.4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Relatii suplimentare se pot obtine la serviciul Administrativ tel: 0252-323416 fax: 0252-326094
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Spitalul Judetean
Adresa postala: Splaiul Mihai Viteazul nr.4, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 22064, Romania, Tel.0252-323416, Email: [email protected], Fax: 0252-326094
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2007 20:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer