Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii drumuri asfaltate, judetul Salaj


Anunt de participare numarul 105777/10.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala:  P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450058, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Vultur, Tel. 0260614120, Email:  [email protected], Fax:  0260661097, Adresa internet (URL):  http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii drumuri asfaltate, judetul Salaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 108 APoic-Buciumi; Romanasi-Creaca-Jibou-Benesat, km 11+000-25+000; 40+000-58+000; 63+050-81+600
DJ 108 F Simleul Silvaniei ? Moiad, km 7+200-16+00
DJ 196Lim. Jud Satu-Mare-Cehu-Benesat, km 28+000-28+900; 36+080-43+150
DJ 191D Sig ? Tusa, km 18+200-24+000DJ109R Galpiia-Romita, km 7+550-8+600DJ 191C Creaca-Zalau, km 41+441-50+035
DJ 110B Simleul Silvaniei ? Badacini, km 3+000-4+000
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop Lucrari de reparatii drumuri asfaltate, judetul Salaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DJ 108 APoic-Buciumi; Romanasi-Creaca-Jibou-Benesat, km 11+000-25+000; 40+000-58+000; 63+050-81+600
DJ 108 F Simleul Silvaniei ? Moiad, km 7+200-16+00
DJ 196 Lim. Jud Satu-Mare-Cehu-Benesat, km 28+000-28+900; 36+080-43+150
DJ 191D Sig ? Tusa, km 18+200-24+000DJ109R Galpiia-Romita, km 7+550-8+600DJ 191C Creaca-Zalau, km 41+441-50+035
DJ 110B Simleul Silvaniei ? Badacini, km 3+000-4+000
Valoarea estimata fara TVA: 478, 790RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 9.500 lei; Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTRE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat
Declaratie privind calitatea de participant
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? in copie
Cerintele de calificare coincid cu cele din fisa de date din documenttaia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcifra de afaceri
Se va prezenta bilant contabil vizat de administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2007 si 31.12.2008 si bilantul contabil la 31.12.2009 insotit de dovada inregistrarii la Oficiul Registrului Comertului ? in copie ?conform cu originalul?;Informatii privindcapacitatea financiara
Cerintele de calificare coincid cu cele din fisa de date din documenttaia de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani este de 940.000 lei.Se va prezenta o declaratia bancara din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea executiei lucrarilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindpersonalultehnic de specialitate
Declaratie privind echipamente tehnice
Informatii privind subcontractantii / asociatii
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani
Lista cu experienta similaraSe va prezenta o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediuluiISO 14001:2005
Se va specifica de catre ofertant faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
OHSAS 18001:2000ISO 9001:2000
Declaratie privind vizitarea amplasamentului
Cerintele de calificare coincid cu cele din fisa de date din documenttaia de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivelemedii anuale ale personalului angajat si ale cadrelorde conducere in ultimii 3 aniSe va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrariPersonal obligatoriu solicitat: 1 coordonator lucrare, 1 responsabil tehnic cu executia, 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii.Dotare minima obligatorie: 4 buc rulou compresor static autopropulsat de 8-14 tone, 2 buc compactor pe pneuri static autopropulsat, 2 buc freza pentru mixtura asfaltica, 1 buc repartizator finisor de mixtura asfaltica, 2 buc dispozitiv pneumatic(motocompresor) pentru curatirea suprafetelor ce urmeaza a fi plombate, 2 buc dispozitiv mecanic(repartizor de emulsiebituminoasa) pentru amorsarea suprafetelor cuemulsie bituminoasa de tip EBCR 65, 2 buc perie mecanica pentru curatirea drumurilor, 1 buc cisterna transport emulsie- statie autorizata pentru prepararea mixturilor asfaltice, laborator autorizat de grad corespunzator lucrarilor.Se vaprezenta minim 1(un) contract de lucrari de aceeasi natura si complexitate. Valoarea contractului/contractelor (cumulata) sa reprezinte minim 470.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul oferit la articolul de 1 mp de reparare drumuri asfaltate executate mecanizat
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Pretul oferit la articolul de 1 mp de reparare drumuri asfaltate executate manual
40%
Descriere: Componenta financiara
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
79/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti si imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SALAJ
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu, nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450067, Romania, Tel. 0260/613850, Fax:  0040-260-611551
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de an act autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala:  Str. P-ta. 1 Decembrie 1918, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450058, Romania, Tel. 0260-614120, Email:  [email protected], Fax:  0260-661097, Adresa internet (URL):  www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer