Licitatie Publica - Lucrari de reparatii exterioare, lucrari de reparatii tablouri electrice distributie la complexul Poiana Stanii, lucrari de reparatii, igienizari camere, reparatii tamplarie, lucrari de reparatii acoperis, hidroizolatii, jgheaburi la complexul Cumpatu
Anunt de participare numarul 79988/11.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BNR- Directia Logistica
Adresa postala: str. Lipscani nr.25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Dragos Urdea, Tel.0213152750 / 2970, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BNR- Directia Logistica
Adresa postala: str. Lipscani nr.25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Dragos Urdea, Tel.0213152750 / 2970, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr.25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii exterioare, lucrari de reparatii tablouri electrice distributie la complexul Poiana Stanii, lucrari de reparatii, igienizari camere, reparatii tamplarie, lucrari de reparatii acoperis, hidroizolatii, jgheaburi la complexul Cumpatu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sinaia, jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii exterioare, lucrari de reparatii tablouri electrice distributie la complexul Poiana Stanii, lucrari de reparatii, igienizari camere, reparatii tamplarie, lucrari de reparatii acoperis, hidroizolatii, jgheaburi la complexul Cumpatu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
31214500-4-Tablouri electrice (Rev.2)
45261300-7-Lucrari de hidroizolare si de instalare de burlane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii exterioare, reparatii tablouri electrice distributie la complexul Poiana Stanii, lucrari de reparatii, igienizari camere, reparatii tamplarie, reparatii acoperis, hidroizolatii, jgheaburi, la complexul Cumpatu - conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 745, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
aplicarea prevederilor art. 122, lit j, OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- scrisoare de garantie de participare in valoare de 8000 lei- garantie de buna executie 10 %
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata din punct de vedere formal (art.44/OUG34/2006) numai pentru oferta comuna declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform clauzelor contractuale specifice din documentatia de licitatie
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Certificat emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, valabil cel putin inca 20 de zile de la deschiderea ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (bilant contabil la 31 decembrie 2008)
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotite de certificate de buna executie
-Fise de informatii privind experienta similara. Referirile la contracte similare vor fi insotite de recomandari din partea beneficiarului
-Declaratie privind modul de asigurare cu personal de specialitate precum si pregatirea persoanelor direct responsabile cu cu indeplinirea contractului. Aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV
-Atestat (autorizatie) emis de A.N.R.E. pentru personalul care va executa lucrarile de reparatii tablouri electrice
-Autorizatie de la Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta privind ignifugare materiale combustibile
-Certificat ce atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 9001
Oferta care va contine mai mult de 3 documente lipsa va fi considerata neconformaToate documentele se vor prezenta in original sau copii legalizate. In cazul in care documentele nu sunt in limba romana se va prezenta o traducere autorizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
60%
Descriere:
2.
Garantie acordata pentru lucrari
20%
Descriere:
3.
Termen de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2009 12:00
Locul: str. Doamnei nr. 8, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din partea ofertantilor vor fi admise cel mult 2 persoane, care vor prezenta delegatie/imputernicire din partea conducerii societatii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Obiectul contractului este constituit din 4 obiective ce au fost prinse in planul anual de achizitii cu valori distincte. Astfel pentru cele 4 obiective (conform caiet de sarcini) avem urmatoarele valori fara TVA: Obiectiv 1- 350000 RON, Obiectiv 2- 20000 RON, Obiectiv 3- 350000 RON, Obiectiv 4- 25000 RON. Depasirea cel putin a uneia din aceste valori conduce la declararea ofertei neconforme.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spaliul Independentei, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel.0213152750 int. 2801
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2009 16:00