Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii generale si renovare - Bloc alimentar


Anunt de participare numarul 63626/12.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU
Adresa postala: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600114, Romania, Punct(e) de contact: SJU Bacau-Directia Administrativa, Tel.0234536836, In atentia: Ec. Teofil Rosu, Email: [email protected], Fax: 0234517424, Adresa internet (URL): www.spitaljudbc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii generale sirenovare - Bloc alimentar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SJU Bacau, str. Spiru Haret nr 2 - 4, Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executarea de lucrari de reparatii generale si renovare in vederea creerii conditiilor de functionare a Blocului alimentar in conformitate cu cerintele prevazute in OMSP 914/2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de reparatii generale si renovare conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 36000 ronGarantie de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget MSP si Fondurii proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau suncontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1. Declaratii privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/oug 34/2006
3.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P.( in original, sau copie legalizata) valabil la data deschiderii ofertelor;
4.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala ( in original sau copie legalizata ) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
-1.Fisa de informatii generale formular model H cuprinzand si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, -2.Bilanturile contabile la data de 31.12.2005, 2006 si 2007 vizate si inregistrate de organele competente;
-3. Balata de verificare la data de 31.07.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-1.Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani ; Se precizeaza completarea formularului C3
Fisa / fise de informatii rivind experienta similara conform formular model I
-2. Certificat de atestare ISO 9001 pentru managementul calitatii inconstructii.
-3. Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor si daca specificul lucrarii impune obligativitatea detinerii de laboratoare autorizate pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate.
Lista laboratoarelor autorizate cu care se va colabora pentru executia lucrarilor insotita de copiile autorizatiilor si contractelor de colaborare incheiate.
-4. Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii pentru experienta similara incheierreain ultimii 5 ani a cel putin uncontract, cu o valoare egala mai mare decat 500000 lei si al carui obiect a fost executia de lucrari de aceeeasi categorie.
Se vor prezenta : Contractul impreuna cu o recomandare din partea beneficiarului din care sa rezulte stadiul de realizare fizica si valorica a lucrarilor ce fac obiectul contractului, fata de grafic.
-5. Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a cel putindouarecomandari din parteabeneficiarilor de lucrari executate pentru care s-a facut receptia finala, vizate de catre I.G.C
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Termenul de garantie pentru lucrarile executate
5%
Descriere:
4.
Programul asigurarii calitatii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata caietului de sarcini se poate face la casieria SJU Bacau intre orele 8, oo - 15.oo de luni pana joi si 8.oo - 12.30 in ziua de vineri.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2008 10:00
Locul: Sediul SJU Bacau- Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor cu delegatie sau imputernicire semnata de catre administratorul firmei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleus nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 021.310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SJU Bacau -Biroul licitatii
Adresa postala: Strada Spiru Haret nr 2-4, cod 600114, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600114, Romania, Tel.0234.515184, Fax: 0231.517.424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2008 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer