Licitatie Publica - Lucrari de reparatii generale si de renovare a unui tronson de 7 camere si a tavanului aferent unui coridor din cadrul Pavilionului B
Anunt de participare numarul 66460/14.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Adresa postala: STR.DR.VICTOR CLIMESCU NR.34-40, Localitatea: Techirghiol, Cod postal: 906100, Romania, Punct(e) de contact: Jr. Stefan Ciocanel, Tel.0241-735455 interior 1726, In atentia: Jr. Florina Sofrone, Fax: 0241-735705
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii generale si de renovare a unui tronson de 7 camere si a tavanului aferent unui coridor din cadrul Pavilionului B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pavilionul B din cadrul Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol, Str. dr. V Climescu Nr. 34-40, loc Techirghiol jud Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de demolare, lucrari de constructii, lucrari de instalatii termice, lucrari de instalatii sanitare, lucrari de instalatii electrice, dotari in vederea modernizarii Pavilionului B.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
39143100-7-Mobilier pentru dormitor (Rev.2)
39144000-3-Mobilier de baie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor si anexelor din cadrul documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 564, 045RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucrari similare conform art.122litj -oug 34/2006-valoarea intregii lucrari: 16.921.350 lei
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
31 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 11.281lei Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: venituri proprii si fonduri bugetare(bugetul local si bugetul de stat).Plata se va face la 30 zile calendaristice de la emiterea facturii de catre executant, prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform articolului 44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;3.certificate fiscal si certificat de atestare fiscala;4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului;6.Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la 31.12.2007 si 30.06.2008;2. Situatia financiara (cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, lichiditate generala, solvabilitate patrimoniala)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra media anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 1.600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generala;2.Recomandari din partea altor beneficiari;3.Certificat de atestare ISO 9001 privind managementul calitatii in domeniul constructiilor;4.Certificat ISO 14001:2004;5.Experienta similara: dovadaincheierii si finalizarii in ultimii 3 ani a cel putin 3 contracte al caror obiect a fost executia unor lucrari similare;6.Resurse tehnice;7.Resurse umane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9724/09.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2008 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se ridica contra cost (150 lei), achitati la casierie, de la sediul unitatii in zilele lucratoare si in intervalul orar 08:00-15:30.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2008 12:00
Locul: Sediul Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol (Secretariat)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici care-si depun oferta, pe baza de imputernicire, si membrii Comisiei de Evaluare din partea Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios
Adresa postala: Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol , Str. Dr. V. Climescu, nr. 34-40, Localitatea: Techirghiol, Cod postal: 906100, Romania, Tel.0241-735453 int. 1704, Fax: 0241-735705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2008 16:55