Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii generale si de renovare inclusiv proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice


Anunt de participare numarul 86719/17.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA
Adresa postala: Str.Bucium, Nr.36, oras Iasi, Jud.Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700282, Romania, Punct(e) de contact: Robert Roman, Tel.430920, Email: [email protected], Fax: 0232-230990, Adresa internet (URL): Iasi, Sos. Bucium, nr.36, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii generale si de renovare inclusiv proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spitalul Clinic de Psihiatrie Socola, Sos Bucium Nr 36 iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 300, 000 si 19, 704, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de creditele aprobate dar nu mai mult de 7 contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii generale si renovare, servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se intentioneaza sa fie incheiate un numar de 7 contracte subsecvente
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 300, 000 si 19, 704, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.10.2009 pana la 23.10.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 100.000 ron, Garantia de buna executie aferente contractelor subsecvente 5% din valoarea fiecaruia, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare : Ministerul Sanatatii. Platile se vor efectua in 30 zile .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare, cf. art44, 45 din OG34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie, in original/copie legalizata.
- Certificat de inregistrare pentru persoane juridice CUI (copie).
Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original si copie legalizata tradusa in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completareaFormularul 4 - Informatii generale cifra medie de afaceri;Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizate si inregistrate de organele competente, in copie . Ofertantul va prezenta bilanturile contabile, copii semnate si stampilate conform cu originalul, pe fiecare pagina .
Ofertantul va face dovada ca a realizat profit contabil pe ultimii 3 ani financiari incheiati.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Documentele depuse de persoanele juridice straine vor fi traduse in limba romana si se vor prezenta in copie legalizata.
- Declaratii bancare . Scrisoare de bonitate emisa de o banca, din care sa reiasa ca ofertantul are o situatie financiara favorabila. Totodata operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are acces la /sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow in valoare de minim 10% din valoarea estimata, pentru inceperea lucrarii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 5 ani ;Formulare eligibilitate ( conf. Art.188, alin.3, lit.(a), insotite de certificari de buna executie , pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se vor prezenta cel putin 3 recomandari pentru lucrari similare de la alti beneficiari. Recomandarile din partea beneficiarilor trebuie sa contina date despre : numele beneficiarului, numele lucrarii, obiectul detaliat, perioada de derulare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului , probleme aprute , cazuri de accidente produse din vina contractantului, orice amanari datorate prestatiei contractantului , valoarea contractului finalizat si procesul verbal de finalizare a lucrarii.2. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;3. Informatii privind personalul disponibil pentru echipa de executie a contractului.
Ofertantul va face dovada ca a implementat un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent), un sistem de management al mediului conform standardului SR-EN 14000 (sau echivalent), un sistem de management al sanatatii si securitatii in munca conform standardului OHSAS 18001:2004 (sau echivalent) in domeniul serviciilor de proiectare si a lucrarilor de constructii-instalatiipentru astfel de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.02.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2009 10:00
Locul: Spitalul Clinic de Psihiatrei Socola, sos bucium nr 36 Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Iasi, str. Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232.217808, Fax: 0232.217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In orice moment al procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic- Spitalul Clinic de Psihiatrie Socola-Iasi
Adresa postala: Sos. Bucium, nr.36, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700282, Romania, Tel.0232.228088, Email: [email protected], Fax: 0232.228088
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2009 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer