Licitatie Publica - LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE LA POSTUL DE POLITIE SIRETEL
Anunt de participare numarul 20474/22.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN IASI
Adresa postala: STRADA M. COSTACHESCU NR. 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700495, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENTUL MARKETING SI ACHIZITII, Tel.0232.307.713, 0741233433, In atentia: DLUI SUBCOMISAR CALUGAREANU CATALIN, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232.250.505, Adresa internet (URL): is.politiaromana.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN IASI/SERVICIUL LOGISTIC
Adresa postala: STRADA ZUGRAVI NR. 64, Localitatea: IASI, Cod postal: 700092, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL CAZARMARE, Tel.0232/307805/307807, In atentia: DLUI COMISAR NICULAIASA MARIUS, SING. BOIA DANIEL, Fax: 0232/250505
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN IASI/SERVICIUL LOGISTIC
Adresa postala: STRADA ZUGRAVI NR. 64, Localitatea: IASI, Cod postal: 700092, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMETUL MARKETING SI ACHIZITII, Tel.0232/307713, In atentia: agent sef adjunct SANDU DUMITRU, Email: [email protected], Fax: 0232/250505
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN IASI/SERVICIUL LOGISTIC
Adresa postala: STRADA ZUGRAVI NR. 64, Localitatea: IASI, Cod postal: 700092, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIATUL SERVICIULUI LOGISTIC, Tel.0232/307798, In atentia: dlui agent sef adjunct SANDU DUMITRU, Fax: 0232/250505
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE LA POSTUL DE POLITIE SIRETEL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: POSTUL DE POLITIE SIRETEL AL IPJ IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CONSOLIDARE SI AMENAJARE LA POSTUL DE POLITIE SIRETEL AL IPJ IASI, RESPECTIV:
REZISTENTA, ARHITECTURA SI INSTALATII ELECTRICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CONSOLIDARE SI AMENAJARE LA POSTUL DE POLITIE SIRETEL
Valoarea estimata fara TVA: 165, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 3300 LI CONSTITUITA PRIN SCRISOAR DEGARANTIE BANCARA. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA ESTE ASIGURATA DIN FONDURI BUGETARE IAR PLATA SE VA EFECTUA DIN CONTUL AUTORITATII CONTRACTANTE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CAZUL IN CARE O OFERTA COMUNA VA FI DECLARATA CASTIGATOARE, ASOCIEREA GRUPULUI DE OPERATORI ECONOMICI VA TREBUI AUTENTIFICATA LA UN NOTAR PUBLIC.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII IN CONFORMITATE CU SERIA ISO SAU ECHIVALENTE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1.216.666 DIN 21.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 10:00
Locul: SEDIUL INSPECTORATULUI DE POLITIE JUDETEAN IASI, STRADA M. COSTACHESCU NR. 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2007 08:16