Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii generale si intretinere cladiri


Anunt de intentie numarul 3251/25.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL GHERLA
Adresa postala: STR. HOREA, NR. 2, Localitatea: Gherla, Cod postal: 405300, Romania, Punct(e) de contact: VASILE VLAD BARBOS, Tel.0264/241914, Email: [email protected], Fax: 0264/241438, Adresa internet (URL): Loc. Gherla, str. Horea, nr. 2, jud. Cluj, Adresa profilului cumparatorului: spital
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii generale si intretinere cladiri
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Spitalul Municipal Gherla
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Da
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
reparatii generale, consolidari, igenizari, recompartimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 100, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 23.02.2007
Durata: 13 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
ANUNTUL PRECEDE INCHEIEREA UNUI ACORD CADRU PENTRU ANUL 2007 IN VEDEREA EFECTUARII DE REPARATII GENERALE SI INTRETINERE A CLADIRILOR ADMINISTRATE DE SPITAL. CAIETELE DE SARCINI SE RIDICA DE LA SEDIUL SPITALULUI INCEPAND CU DATA DE 21.02.2007.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
LA DATA EXISTENTEI FINANTARII SE INCHEIE UN CONTRACT CU BENEFICIARUL ACORDULUI CADRU CEL MAI RENTABIL, PLATA FACANDU-SE CU OP LA RECEPTIA LUCRARILOR.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
LUCRARILE VOR FI PLATITE DIN VENITURI PROPRII SI DIN FINANTARI DE LA BUGETUL LOCAL SI JUDETIAN.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mappm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.itm-cluj.go.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2007 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer