Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii hidroizolatii terase imobil str. Doamnei nr. 8, lucrari de reparatii hidroizolatii terasa mezanin I, luminator etaj II str. Lipscani nr. 16 si lucrari de reparatii hidroizolatii C.P.P.A.S. Bucuresti.


Anunt de participare numarul 85065/21.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BANCA NATIONALA A ROMINIEI
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: dl. Eugen Teodorescu, Tel.021.315.27.50 int. 2966, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BANCA NATIONALA A ROMINIEI
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: dl. Eugen Teodorescu, Tel.021.315.27.50 int. 2966, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BANCA NATIONALA A ROMINIEI
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii hidroizolatii terase imobil str. Doamnei nr. 8, lucrari de reparatii hidroizolatii terasa mezanin I, luminator etaj II str. Lipscani nr. 16 si lucrari de reparatii hidroizolatii C.P.P.A.S. Bucuresti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Doamnei nr. 8, str. Lipscani nr. 16, str. Dr. Staicovici nr. 42 48
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Tema tehnica insotita de categorii de lucrari si suprafete se gaseste, in documentatia de licitatie, Sectiunea II Caiet de sarcini. In ziua de 28.08.2009, ora 10 autoritatea contractanta asigura posibilitatea vizitarii obiectivelor de catre toti operatorii economici care doresc sa participe la procedura de achizitie. Pentru o clarificare exacta aupra temei tehnice si o evaluare corecta a lucrarilor ce urmeaza a fi executate consideram ca vizitarea obiectivelor este obligatorie pentru operatorii economici doritori sa participe la procedura de achizitie. Pentru a se putea asigura accesul in imobilele B.N.R. operatorii economici vor trimite o solicitare scrisa Bancii Nationale a Romaniei, Directia Logistica, pana la data de 27.08.2009 ora 12, la numarul de fax: 021.312.71.52. Solicitarea va contine numele si datele de identificare ale firmei solicitante, numarul si numele persoanelor care vor participa (maxim 3 persoane), C.I./B.I. si CNP. Accesul in imobilele B.N.R. se va face numai pe baza C.I./B.I. si a imputernicirii emise de operatorul economic pentru persoanele participante la vizionare.
In cazul in care aceasta procedura de acces in imobilele B.N.R. nu esterespectata, Banca Nationala a Romaniei isi rezerva dreptul de a nu
permite accesul pentru vizionarea obiectivelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Sectiunea II Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 240, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.10.2009 pana la 15.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participarea-instrument de garantare-4.500 RON;garantie de buna executie de 10% din valoarea fara TVA a fiecarei facturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;
-certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale (conform formularelor tip ale autoritatilor competente).-certificatul emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala. Valabil cel putin inca 20 de zile de la deschiderea ofertelor.
-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente;
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani; in situatii obiective, justificate corespunzator, operatorul economic isi poate demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista lucrarilor de hidroizolatiiexecutate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie.
-Fise de informatii privind experienta similara, pentru lucrarile de hidroizolatii executate, in suma de minim 200.000 lei (fara TVA); referirile la contracte similare vor fi insotite de recomandarea din partea beneficiarului- Declaratie privind modul de asigurare cu personal de specialitate precum si pregatirea persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului; aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV;
- Agrement tehnic de calitate / certificat de conformitate si certificat de garantie pentru tipul de membrana hidroizolatoare utilizat;
- Certificat ce atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 9001.Toate documentele se vor prezenta in original sau copii legalizate. In cazul in care documentele nu sunt in limba romana se va prezenta o traducere autorizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret oferta
60%
Descriere:
2.
Garantia acordata pentru lucrari (minim 3 ani)
30%
Descriere:
3.
Termen de executie (pe fiecare obiectiv)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 11:00
Locul: Banca Nationala a Romaniei, str. Doamnei nr. 8.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Termenul de executie a lucrarilor va fi durata ofertata. Pentru fiecare obiectiv in parte executia lucrarilor va incepe la data semnarii proceselor verbale de predare-primire front de lucru, emise de Beneficiar. In functie de conditiile atmosferice si de specificul lucrarilor, se vor semna procese verbale de intrerupere a lucrarilor pentru o anumita perioada, termenul de executie al lucrarilor fiind prelungit cu perioada de intrerupere. Reluarea lucrarilor se va face in baza proceselor verbale de predare-primire front de lucru.Mentionam ca obiectul contractului se constituie din 3 obiective ce au fost prinse in planul de achizitii anual al autoritatii contractante cu valori distincte. Valorile estimate pentru realizarea celor 2 obiective sunt: - Reparatii hidroizolatii terase, imobil str. Doamnei nr. 8 :150.000 lei (fara TVA);
- Reparatii hidroizolatie terasa mezanin I, luminator etaj II, str. Lipscani nr. 16:30.000 lei (fara TVA);
- Lucrari de reparatii hidroizolatii C.P.P.A.S. Bucuresti :60.000 lei (fara TVA).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei nr. 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel.021.315.27.50 int. 2801
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2009 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer