Licitatie Publica - Lucrari de REPARATII in regim de AVARIE, la obiectivele de SANATATE aflate in patrimoniul Municipiului Timisoara
Anunt de participare numarul 97613/07.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408453/408367, In atentia: Corina Radu, Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: B-dul C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul de Consiliere pentru Cetateni, parter, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de REPARATII in regim de AVARIE, la obiectivele de SANATATE aflate in patrimoniul Municipiului Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: obiective de SANATATE aflate in patrimoniul Municipiului Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 931, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: : Frecventa contractelor subsecvente este anuala (la fiecare 12 luni); Valoarea unui contract subsecvent: 465750 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari care pot interveni pe parcursul derularii acordului-cadru privind executia lucrarilor de REPARATII in regim de AVARIE, la obiectivele de SANATATE aflate in patrimoniul Municipiului Timisoara: refacere acoperis; reparatii zidarie, tencuieli, pardoseli;igienizari;reparatii la instalatii sanitare; reparatii tamplarie; interventie la instalatii de incalzire; remediere inst.electrica interioara; interventie la instalatii de canalizare; alte categorii de lucrari ce pot interveni in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261910-6 - Reparare de acoperisuri (Rev.2)
45262522-6-Lucrari de zidarie (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de REPARATII in regim de AVARIE, la obiectivele de SANATATE aflate in patrimoniul Municipiului Timisoara in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 931, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local;plata in perioada 24-31 a fiecarei luni in cond. contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea. Sit. ec.-fin. si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din acordul-cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Decl.pe propria raspundere-Form.12A;2)Decl. pe proprie raspundere-Form.12B;3)Certif. privind oblig. exigibile la plata impozite si taxe bugetul local(original/copie legaliz.);4)Certif. de atestare fiscala privind oblig. exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului(original/copie legaliz.);Certif. de la pct.3)-4) trebuie sa oglindeasca sit.oblig. ofertantului la data deschiderii ofertei.Ofertele depuse de catre op. ec.care figureaza cu restante neachitate la data deschiderii, vor fi excluse din procedura.5)Inf.gen.-Form.B1;Daca in tara de origine/in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de de la punctele 3)-4)/doc.nu vizeaza sit. de la art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006: o decl. pe propria raspundere/o decl. autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6)Certificat constatator O.R.C-(original/copie legaliz, nu mai vechi de 30 de zile); Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei/ca ofertantul este in incapacitate de plata; Niciunul din elementele inscrise, nu este expirat. Pers.juridice/fizice straine: Doc.de inregistrare conf. cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (copie legaliz. si traducerea autorizata si legaliz. in lb. romana).Doc. emise in alta lb. trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nbu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara, 2.Resurse umane3. Dotari tehnice4.Informatii subcontractanti/asociati5.Standardelor de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Declaratia si lista lucrari executate in ultimi 5 aniForm.12F.; Pt. doua cazuri din lista se prezinta recomandari/certificari de buna executie (orig. sau copii legalizate) din partea benef./client; 2.decl.efectiv mediu anual - pers. angajat si cadre de conducere-Form.12 I; lista nominala cu pers. pecializat: muncitori calificati instalatii, 3 persoane din care: 1 electrician atestat ANRE- executare instal. el.inter. pentru c-tii civile si ind.;1 instalator autoriz. gaz ANRGN, grad III D, pt. lucrari de reparatii centrale termice;1 instalator sanitar; muncitori calificati constructii, 6 persoane, din care: 1 dulgher, 1 zidar, 1 izolator, 1 tamplar, 1 zugrav, 1 faiantar; muncitori necalificati 5 pers.; pers. resp. direct de indeplinirea acordului-cadru. Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta doc. just. privind rap. juridic cu ofertantul; decl. pe propria raspundere ca la elab. ofertei a tinut cont de oblig. ref. la cond. de munca si protectia muncii, in vigoare.3. Decl.cu dotari pt. indepl. contractForm.12H; lista si modul de asigurare pe perioada contract (taloane/facturi de achizitie, contr. inchiriere/conventii) pt. 1buc grup electrogen mobil; 1 buc. autoutilitara 1, 5-3, 5 tone; un dispecerat 0-24 (telefon + mas. Interv.); 4.Decl + lista cu subcontr.-Form.12G + acord subcontract.(daca este cazul)-Form. 15; Acord de asociere (pt.ofera comuna)-Form.14; 5. Certificat ISO 9001 -copie/certific.sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale UE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala : LE; particip. in conf. cu art.42-44 alin 2-HG 1660/2006 si art.165 alin.2-OUG nr.34/2006. Ofertare: pretul ofertei; LE incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2010 12:00
Locul: sediul Primariei municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a act invocat ca nelegal, la Ac si la CNSC;in justitie conf.Legii554/2004 si OUG 34/2006;10 zile de la comunicare Decizie CNSC la Curtea de Apel Timisoara.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, camera 229, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408453/408367, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2010 14:00