Licitatie Publica - Lucrari de reparatii in vederea ridicarii restrictiilor de viteza ? 4 loturi Sucursala CREIR CF Galati
Anunt de participare (utilitati) numarul 144190/07.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Domneasca, nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Anisoara Lipan, Tel. +40 236340760, Email: [email protected], Fax: +40 236340760, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reparatii in vederea ridicarii restrictiilor de viteza ? 4 loturi Sucursala CREIR CF Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lotul1: Linia 700, intre st Faurei-Rusetu;Lotul2: Schimbatori in st Cricov, Sahateni, Ulmeni, Boboc, Zoita si Rosetti;Lotul3: Linia 504, intre statiile Onesti?Tg Ocna; Lotul4: Linia Racord Buzau Sud ? Boboc.
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de reparatii in vederea ridicarii restrictiilor de viteza conform caietelor de sarcini, ce presupun readucerea in tolerante a parametrilor geometrici ai caii impuse de instructiile de serviciu si inlocuirea materialelor de cale necorespunzatoare, in scopul asigurarii functionarii normale, continue si in conditii de siguranta a transportului feroviar pe aceste distante.
Avand in vedere natura lucrarilor necesare a se executa nu au fost prevazute cheltuieli pentru diverse si neprevazute.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari de reparatii in vederea ridicarii restrictiilor de viteza conform caietelor de sarcini, ce presupun readucerea in tolerante a parametrilor geometrici ai caii impuse de instructiile de serviciu si inlocuirea materialelor de cale necorespunzatoare, respectiv se vor inlocui: Lot 1 - 212 buc traverse; Lot 2 - 532 buc traverse; Lot 3 - 669 buc traverse; Lot 4 - 835 buc traverse. Avand in vedere natura lucrarilor necesare a se executa nu au fost prevazute cheltuieli pentru diverse si neprevazute.
Valoarea estimata fara TVA: 979, 655.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri asigurate de la bugetul de stat pentru reparatii curente la infrastructura feroviara publica, pozitia in programul anual de achizitii publice pe anul 2013 al CN CF ?CFR? SA fiind 12.C.1.7.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modif si complet ulterioare (Form.44 din Formulare)in original, cu specificare lider de asoc si parte de contract executata de fiecare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
6. Certificat fiscal privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.) eliberat de unitatea administrativ teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (ofertant, asociat, dupa caz);
7. Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (ofertant, asociat, dupa caz).
NOTA 1: In cazul in care ofertantul are datorii, acesta are obligatia sa depuna dovezile reesalonarii acestora: - conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat ? original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul;
- toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari - original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul .
NOTA 2:1.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;c indice 1) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.4.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume ofertantul/candidatul/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (ofertant, asociat, dupa caz). Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei, iar obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul ?Certificat constatator? in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document in original sau in copie legalizata.
In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
- executia lucrarilor de intretinere linii de cale ferata sau- executia lucrarilor de reparatii linii de cale ferata sau
- executia lucrarilor de constructii linii de cale ferata,
Autorizatia de furnizor feroviar si agrementul tehnic feroviar trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, inclusiv pagina cu vizele anuale.
Ofertantii straini care nu detin autorizari/agremente AFER valabile, vor prezenta in oferte copii ale documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor fi traduse de un traducator autorizat).
Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrementului tehnic AFER pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro.
Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, aceasta cerinta este considerata indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Modalitatea de indeplinire
2. Ca cerinta minima ofertantul va demonstra o cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani in valoare de cel putin 303.900 lei pentru lotul 1, 336.800 lei pentru lotul 2, 827.300 lei pentru lotul 3 si 491.000 lei pentru lotul 4. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei. Ramane la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in vederea sustinerii cifrei de afaceri globale ( exemple: bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente; orice alt act doveditor in conformitate cu exercitiul financiar al ofertantului, insusit prin semnatura si stampila de operatorul economic, etc. - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Modalitatea de indeplinire
2. Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima:
- pentru lotul 1, executarea in ultimii 5 ani a cel putin 1 contract avand ca obiect lucrari de inlocuire a unui numar minim de 212 buc traverse;
- pentru lotul 2, executarea in ultimii 5 ani a cel putin 1 contract avand ca obiect lucrari de inlocuire a unui numar minim de 532 buc traverse;
- pentru lotul 3, executarea in ultimii 5 ani a cel putin 1 contract avand ca obiect lucrari de inlocuire a unui numar minim de 669 buc traverse.
- pentru lotul 4, executarea in ultimii 5 ani a cel putin 1 contract avand ca obiect lucrari de inlocuire a unui numar minim de 835 buc traverse.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
-studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a personalului angajat;
-personalul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii pentru fiecare lot pentru care depune oferta, ofertantul prezentand decizia de numire a responsabilului CQ.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Continuare cerinta 5
Pentru fiecare lot pentru care depune oferta, numarul minim de personal, pe specialitati necesar pentru indeplinirea in termen si in conditii de calitate a contractului, va fi:
a) minim 1 responsabil tehnic cu executia, atestat MLPTL in domeniul III ? constructii de cai ferate, in conformitate cu Ordinul MLPTL nr. 777 / 26.05.2003;
b) minim 1 sef de santier (specialitate cai ferate, in functie de cel putin Sef District, cu autorizare AFER valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Instructiei 002 ? Regulamentul de Exploatare Tehnica Feroviara si Ordinul MTCT nr. 2262/29.12.2005);
c) minim 1 responsabil SC, in functie de cel putin maistru intretinere cale (cu autorizare AFER valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Instructiei 002 ? Regulamentul de Exploatare Tehnica Feroviara si Ordinul MTCT nr. 2262/29.12.2005);
d) minim 1 responsabil SSM (coordonator in materie de securitate si sanatate in munca) pentru santierele mobile si temporare, in conformitate cu prevederile HG nr. 300 / 2006;
e) ofertantul va face dovada ca dispune de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, respectiv personal calificat in functia de meseriasi cale ? COD COR 7129.1.6, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 35/3112/26.01.2004 emis de Ministrul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei. Deoarece lucrarile la cele 4 loturi se vor executa simultan si nu consecutiv, ofertantul va face dovada ca va folosi un numar minim de personal de executie in conformitate cu normele republicane din 1995 si cuprinse in Indicatorul norme de deviz pentru lucrarile de intretinere curenta pentru fiecare lot pe care depune oferta, astfel:
- pentru lotul 1: minim 11 lucratori calificati cel putin ?meseriasi cale? si un sef de echipa;
- pentru lotul 2: minim 10 lucratori calificati cel putin ?meseriasi cale? si un sef de echipa;
- pentru lotul 3: minim 11 lucratori calificati cel putin ?meseriasi cale? si un sef de echipa
- pentru lotul 4: minim 7 lucratori calificati cel putin ?meseriasi cale? si un sef de echipa.
Modalitatea de indeplinire
Continuare cerinta 5
Continuare cerinta 5
Declaratia va fi insotita de: - curriculum vitae pentru persoanele nominalizate la pct. a), b), c) si d), cu numele in clar si semnatura in original a persoanei;
- copia diplomelor de studii, autorizatiilor, atestatelor sau certificatelor de calificare detinute de personalul nominalizat la pct. a), b), c), d) si e);
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate sau angajamentul de participare pentru personalul nominalizat la pct. a), b), c), d) si e). Declaratia de disponibilitate sau angajamentul de participare se va prezenta in cazul in care la momentul ofertarii nu are semnat un contract de muncasau de colaborare cu ofertantul;
- decizia interna care atesta faptul ca personalul de executie este instruit sa execute lucrari pe calea ferata electrificata, in conformitate cu prevederile Instructiei 002 ? Regulamentul de Exploatare Tehnica Feroviara.
Modalitatea de indeplinire
Continuare cerinta 5
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
1.Standarde de asigurare a calitatii: Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, avand domeniul similar cu cel supus achizitiei, eliberat de organisme de acreditare sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii( ofertant, asociat, dupa caz - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Demonstrarea unui nivel corespunzator al calitatii se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza. In conf. cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului.
Modalitatea de indeplinire
1. Ofertantul va prezenta certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform SR EN ISO 9001 sau echivalentsau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii, in copie, conform cu originalul.
2. Standarde de asigurare a protectiei mediului: Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului de protectie a mediului conform ISO 14001 sau echivalent, avand domeniul similar cu cel supus achizitiei, eliberat de organisme de acreditare sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului ( ofertant, asociat, dupa caz - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Demonstrarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza. In conf. cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului.
Modalitatea de indeplinire
2. Ofertantul va prezenta certificatul de conformitate a implementarii sistemului de protectie a mediului conform SR EN ISO 14001 sau echivalent sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului, in copie, conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
15%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Perioada de garantie acordata lucrarilor executate
15%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
712/1/ 246 /2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2013 11:00
Locul: Sediu Sucursala C.R.E.I.R. CF Galati, str. Domneasca, nr. 51, copr A, etaj 1, sala sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si membrii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei C.R.E.I.R. CF Galati
Adresa postala: str. Domneasca, nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. +40 0236461236, Fax: +40 0236461236
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2013 11:33