Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii in vederea ridicarii restrictiilor de viteza- 2 loturi


Anunt de participare (utilitati) numarul 144649/28.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala "CREIR CF" Brasov Str. Politehnicii nr.1, Brasov, camerele P19-P20, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala "CREIR CF" Brasov, Tel. +40 268410709, In atentia: Dospinescu Daniela, Mita Adriana, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reparatii in vederea ridicarii restrictiilor de viteza- 2 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Locul principal de executare
Suc.?CREIR CF? Brasov, liniile CF 300 fir I si II
(detalii privind pozitia se afla in devize si caietul de sarcini)
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de ?Reparatii a liniilor CF in vederea ridicarii de restrictii de viteza? se vor efectua pe raza de activitatea a Suc.?CREIR CF? BV pe intervalele de statie: lot 1: Inlocuiri de traverse de lemn normale, speciale de poduri, Augustin - Racos, km. 223+800-224+300 linia300 fir IsiII, Inlocuiri traverse beton, Apata ? Augustin, km. 209+800-212+500, linia300, fir I, lot 2: Inlocuiri detraversede lemnnormale, specialede poduriPredeal-Timisu de Sus, km. 150+300-150+850, linia 300, fir I, Inlocuiri de traverse de lemn normale, Racos-Rupea, km. 237+800-238+800, linia 300 fir II, Inlocuiri de raversede lemn normale, Beia-Mureni, km. 266+500-269+400, linia 300, fir II, Inlocuiri de traversede lemn normale, speciale de poduri, Mureni-Vanatori, km. 281+743-284+600, linia300, firI, Inlocuiri de traverse de lemn normale, speciale de poduri, Aiud-Unirea, km. 421+550-421+600, linia300 fir II?, Lucrarea de reparatiea liniilor CF, pe care se circula cu restrictie de viteza este necesara pentru readucerea acestor portiuni de linie in parametrii tehnici corespunzatori pentru circulatia trenurilor in conditii de siguranta prin ridicarea restrictiilor de viteza existente in teren la aceasta data si sporirea vitezei de circulatie pentru trenurile de calatori si marfa. Pentru ridicarea restrictiilor de viteza se vor executa lucrari de: inlocuire traverse de beton, inlocuire de traverse normale de lemn, speciale de aparate de cale sispeciale de poduri si a materialului marunt de cale aferent.
NOTA: Autoritatea contractantaa prevazut ?zero? lei respectiv ?zero procente? pentru valoare aferenta procentului de diverse si neprevazute.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- incarcarea-descarcarea materialelor(traverse, material marunt)
- transportul materialelor achizitionate de la furnizor
- transportul materialelor (traverse, material marunt)la locul de introducere in cale
- inlocuirea traverselor
- rectificarea nivelului prin buraj zilnic pt redeschiderea liniei
- pastrarea elementelor geometrice existente ale aparatelor de cale, podurilor, curbelor
- completarea prismei de piatra sparta
- transportul materialelor scoase din cale in depozite.
Cantitatea de materiale si manopera se regasesc in devizele aferentelotului 1 si 2.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 135, 038.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
62 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se constit prin virament bancar sau instrum de garantare bancara emis in cond legii de o soc bancara ori o soc asigurari, in original, in cuantum de 10.677, 11 lei lot 1, 12.023, 65 lei lot 2 si pt cel putin 90 zile de la data lim depunere oferte.In cazul ofertarii mai multor loturi, ofertantii prezinta cate un docum aferent GP pt fiecare lot la care participa cu oferta in parte.Instrum de garantare trebuie saprevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.GP trebuie sa fie irevocabila si se constit prin: virament bancar in cont AC(CNCF«CFR»SA prin Suc «CREIR CF» BV CUI 15509275) nr.RO92BPOS08002606941ROL01 Bancpost BV sau un instrum.garantare emis in cond legii de o soc bancara ori soc de asig, in original, sau OP/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la datadeschiderii ofertelor.IMM-50%.AC are dreptul de a retine GP in cond art.87, alin.(1) HG 925/2006.Daca ofertantul depune o contestatie la procedura de atribuire la CNSC, iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006 completata si modificata, sumele de 4.313, 85 lei pt. lot 1, 4.381, 18 lei pt. lot 2.GP se va returna de catre AC cf prevederilor art. 88 din HG 925/2006 corelat cu art.278^1 din OUG nr.34/2006. Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta: data publicarii anuntului de participare la cursul comunicat de BNR. GBE 5% din pret contr, fara TVA.IMM 50%.De regula, GBE se constit prin instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau soc.de asig.GBE trebuie sa fie irevocabila.Instrum de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa condit sau necondit.Daca partile convin, GBE se poate constit si prin ret.succesive din plata cuvenita pt sit.de plata lunare pe perioada de derulare a contr. Contractant. are oblig de a deschide la unit Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispoz AC.Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pret contract.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractant.GBE se va constitui in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la semnarea contract.AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, in cond.art.91 HG nr.925/2006.AC va restitui GBE cf art.92, alin(4) HG.nr.925/2006.AC va elibera/restitui GBE in conformitate cu prevederile art.92, alin(4) din HG.nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea cf art.180 din OG 34/2006
Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, );
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, - pentru tertul sustinator, declaratia de mai sus se va completa doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c1) si lit.d) );
3.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale:
- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
4.Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor OrdinuluiANRMAP314/ 2010 - Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta -(ofertant, asociat).
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)
6.Acord de asociere, daca este cazul - Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »
7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).
Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc. ?CREIR CF? Brasov, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, respectivurmatorii: Radulescu Gheorghe, Boaca Gheorghe, Popescu Codrin, Grigercsik Stefan, Chirvasa Mihaela, Mita Adriana, Dospinescu Daniela, Nasulea Mariana, Ilas Florin, Zetu Tatiana, Frijan V. Orest-Marius, Stoica Constantin Sebastian, Dumitrascu Georgeta-Claudia, Gall Iulia-Emilia, Plescan Vanina-Anamaria, Preda Eduard Constatin, Costescu Sorin.NOTA: 1.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri:
a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c)Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;
3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
- ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta.
6.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate la cap.III.2) ?Conditii de participare?, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv diverse valori, cantitati, asa cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire.
Uzand de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. 1.Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si executia unor lucrarisimilare cu cele supuse achizitiei.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial (ofertant, asociat), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea de lucrari de tipul celor supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). (ofertant, asociat).- Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
- In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
2.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.
3.Autorizari- Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar eliberate de AFER, conform OMT nr.290/ 2000 (valabile la data limita de depunere ofertelor) pentru pentru lucrari de reparatii linii de cale ferata.
Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere. Fiecare operator economic din asociere va prezenta Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar pentrupartea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va executa, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare;
-In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea AFER.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila
4.Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviar.
Prezentarea unui angajament prin care, in cazul expirarii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarpe perioada de derulare a contractuluiva proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
La intocmirea contractelor, se va adauga ca anexa la contract Autorizatia de Furnizor Feroviar insotita de Agrementul Tehnic Feroviarsi angajamentul de prelungire a valabilitatii acestora.
Angajamentul mentionat mai sus se va completa corespunzator si depune si in cazul in care termenul de valabilitate al Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarnu expira pe perioada de derulare a contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale: Prezentarea Fisei de informatii generale (Formular B3 din fisierul « Modele de formulare » semnata pe propria raspundere) din care sa rezulte alaturi de date generale despre ofertant: adresa, obiect de activitate, principala piata a afacerilor simedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani a acestuia (2010, 2011, 2012), care sa garanteze posibilitatea de a sustine financiar executia lucrarilor.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de banca Nationala a Romanei pentru anul respectiv.
- Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de sustinere financiara a executiei lucrarii de minim 800.000lei pentru lotul 1 siminim 900.000 leipentru lotul 2 .
- Ramane la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate pentru sustinerea cifrei medii de afaceri globale (daca se prezinta bilanturile contabile acestea vor fi vizate siinregistrate de organele competente si se vor depune in copie).
Modalitatea de indeplinire
Completare Fisa de informatii generale (Formular B3 din fisierul « Modele de formulare » semnat pe propria raspundere) din care sa rezulte alaturi de date generale despre ofertant: adresa, obiect de activitate, principala piata a afacerilor simedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani a acestuia (2010, 2011, 2012), care sa garanteze posibilitatea de a sustine financiar executia lucrarilor.
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de banca Nationala a Romanei pentru anul respectiv.
Ramane la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate pentru sustinerea ciferi medii de afaceri globale (daca se prezinta bilanturile contabile acestea vor fi vizate siinregistrate de organele competente si se vor depune in copie)
Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana in conditiile prevazute de art. 186 din OG 34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate(Anexa nr.19 din fisierul ?Modele de formulare? ).
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181, lit. a), c1), d) si art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, fapt pentru care va prezenta Formularul 12A, Formularul 12B-cerintele a), c 1), dsi Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare ».
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Modalitatea de indeplinire
(1) - ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara va prezenta Formularul 12A, Formularul 12B(-art180 si 181 lit. a), c1) si d) din OG 34/2006) si Formularul 12C bis (art.691 din OG 34/2006 ) din fisierul « Modele de formulare ».In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.(2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (1).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/ le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiFaraa i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta solicita, la incheierea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta initiala.Subcontractantul raspunde pentru executarea lucrarilor subcontractate din contractul de achizitie publica numai in fata contractantului, iar acesta va raspunde in fata autoritatii contractante pentru modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Modalitatea de indeplinire
- Formular 12 G din fisierul « Modele de formulare »
Prezentul formular se va completa corespunzator.
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (impliniti la data limita de depunere a ofertelor) care sa contina valori, perioada si locul de executie a lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Formular 12 F din fisierul « Modele de formulare »
- Echivalenta lei/ euro se va stabili la cursul mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei, Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei Anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei.
Modalitatea de indeplinire
CompletareFormular 12 F din fisierul « Modele de formulare »
Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima prezentarea in cadrul listei mai sus mentionate a cel putin unul sau cel mult 3 contracte, executate in ultimii cinci ani, care au avut ca obiect lucrari similare cu cea supusa achizitiei si a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 271.000 lei pt lot 1, 310.000 lei pt lot 2.
- Lista mai sus mentionatava fi insotita de certificari de buna executie pentru lucrarile care sustin experienta similara. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
- Ramane la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in vederea sustinerii experientei similare Formular B3 impreuna cu certificari de buna executie din care sa reiasa ca lucrarile au fost duse la bun sfarsit ?exemplu: parti relevante din contracte sau procese verbale de receptie,
Documentele doveditoare vor fi prezentate in copie legalizata/autentificatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Modalitatea de indeplinire
- Completare Formular 12 F
Declaratie care contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Pentru executia lucrarii se va asigura un responsabil tehnic cu executia (RTE) , un responsabil SC autorizat AFER, in functie de sef district Linii , si un responsabil SSM atestat cf. Legii 319/2006. Pentrupersonalul de conducere se vor prezenta CV-uri, copii dupa diplome, pentruRTE se va prezenta CV-ul, copii dupacertificatul de atestare tehnico-profesionala pentru domeniul III - constructii cai ferate cf. OMLPT nr.777/2003 pentru aprobareaReglementarii tehnice ?Indrumar pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii? (copie) impreuna cu copie dupa legitimatiacare trebuie sa fie in termenul de valabilitate al vizei periodice, pentru responsabilulSC autorizat AFER se va prezenta CV-ul sicopie dupa autorizatie AFER, valabila la data limita de depunere a ofertelor, iat pentru responsabilul SSM se va prezenta CV-ul si copie dupa atestatul eliberat cf. Legii 319/2006
Modalitatea de indeplinire
Formular 12I din fisierul « Modele de formulare »Formularul va fi insotit de :
- Pentrupersonalul de conducere se vor prezenta CV-uri, copii dupa diplomele.
- pentruRTE se va prezenta CV-ul, copii dupa diplome, certificat de atestare tehnico-profesionala impreuna cu copie dupa legitimatiacare trebuie sa fie in termenul de valabilitate al vizei periodice.
-pentru responsabilulSC autorizat AFER in functia de sef district Linii se va prezenta CV-ul si copie dupa autorizatie AFER, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
- pentru responsabilul SSM se va prezenta CV-ul si copie dupa atestatul eliberat cf. Legii 319/2006.
- Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Modalitatea de indeplinire
- Formular 12H din fisierul « Modele de formulare »
- in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.
Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181, lit. a), c indice 1), d) si art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, fapt pentru care va prezenta Formularul 12A, Formularul 12B-cerintele a), c indice 1), dsi Formular 12C bis din«Modele de formular ».
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Modalitatea de indeplinire
1) - ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica va prezenta Formularul 12A, Formularul 12B-cerintele a), c indice 1), d) si Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare »(2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (1).
Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008.
Ofertantul va prezenta Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008, eliberat de catre organisme acreditate, pentru activitatea specifica obiectului contractului.
Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.In cazul in care ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in prestarea serviciilor ce fac obiectul acestui contract
Modalitatea de indeplinire
- prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008, eliberat de catre organisme acreditate.Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- in cazul in care ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in prestarea serviciilor ce fac obiectul acestui contract.In cazul unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2013 11:00
Locul: Str. Politehnicii nr.1, Brasov, sediul Suc. CREIR CFBrasov, Sala de sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- operatorii economici interesati de a participa la procedura sunt rugati de a instiinta autoritatea contractanta de aceasta intentie prin transmiterea unei scrisori de intentie.?In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, conf . art. 256, alin.(1) si 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Suc « CREIR CF »Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii, nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 268474506, Email: [email protected], Fax: +40 268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2013 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer