Licitatie Publica - LUCRARI DE REPARATII INSTALATII DE 110 kV
Anunt de participare (utilitati) numarul 38556/07.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Sarbu, Tel.0241.80.53.08, In atentia: Serv. Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.04, Adresa internet (URL): Constanta, str.Nicolae Iorga nr.89A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LUCRARI DE REPARATII INSTALATII DE 110 kV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Instalatiile de Inalta Tensiune apartinand ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEAamplasate in judetele: Calarasi, Constanta, Ialomita, Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REPARATII INSTALATII DE 110 kV
LOT 1: LUCRARI DE REPARATII PENTRU LEA 110 kV SI LES 110 kV
LOT 2: LUCRARI DE REPARATII PENTRU STATII DE TRANSFORMARE 110 kV/MT SIMT/MT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REPARATII INSTALATII DE 110 kV
Achizitorul isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare in conformitate cu legislatia in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 945, 938 si 5, 837, 814RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GAR.PARTIC: LOT1:12000RON(6000RON-IMM)LOT2:46000RON(23000RON-IMM, GAR.BUNA EXEC.-10%(5%IMM)din val.fara TVA a contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea, decl.privind neincadrarea in preved.art.181 din ordonanta, certif privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale la data de 31.10.2007, ptr.pers.jurid.romane: certif.constatator emis de Of.Registrului Comertului, ptr. persoane juridice straine documente care dovedesc inregistrarea ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind cifra de afaceri globala(2004-2006), informatii privind situatia financiara la data de 31.12.2006 din bilantul ultimului an.In cazul in care formularul nu este vizat de DGFCFS se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atest.ANRE exec lucr.in statii de transformare+LEA si LES 110 kV, ptr.fiecare lot lista lucr. similare din ultimii 5 ani a caror val.insum=val.posibila contract, certif.de buna exec., un buletin pentru fiecare tip de echipament mentionat in caietele de sarcini, inf. privind pers.tehnic, dotari tehn., inf.subcontr, certif.calitate, plan calitate exec. lucr., certif.mediu, plan mediu exec.lucr., proc./instr.de mediu specifice lucr., decl.pe proprie rasp.ca poate exec.lucr. pe toata durata unei zile, in orice conditii meteo.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: 50 RON/LOT prin numerar in casieria autor.contr.sau ordin de plata in contul ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA: RO62CITI0000000700086003 la Citibank Romania SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2007 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante: Constanta, str. Nicolae Iorga nr.89A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de Evaluare si reprezentantii Imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire se poate procura de la S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA - SERV. Achizitii in cel mult 4 zile de la transmiterea unei scrisori de solicitare de catre operatorul economic la fax: 0241/805304.Pretul este de 50 RON/Lot. Oferta depusa in limba engleza/italiana, va fi insotita de traducere autorizata in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/606597, Email: [email protected], Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei va fi de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.- Serv. Juridic
Adresa postala: STR. Nicolae Iorga nr.89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241/805999, Fax: 0241/616340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2007 19:56