Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii, intretinere curenta si deszapezire pe drumurile judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava


Anunt de participare numarul 74535/31.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: Catalina Micsunica Andronache, Tel.0230210148, interior 206, Email: [email protected], Fax: 0230521536, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii, intretinere curenta si deszapezire pe drumurile judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reteaua de drumuri judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii, intretinere curenta si deszapezire pe drumurile judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava: lucrari de intretinere a partii carosabile, covoare bituminoase, ziduri de sprijin, IBU, reparatii curente la poduri, ranforsari, deszapezire etc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reteaua de drumuri judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava
Valoarea estimata fara TVA: 20, 368, 605RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantia de participare este in suma de 200.000 lei si garantia de buna executie in procent 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul 12A Declaratie privind eligibilitatea,
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006(Formularul 12B),
3.Formularul 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4.Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
5.Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat Agentia de Administrare Fiscala Directia generala a Finantelor Publice.
6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
7.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluidepe langa Tribunalul Teritorial in copie
8. cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat.
2.Bilantul contabil intocmit pentru ultimul an pentru care exista exercitiul financiar incheiat, vizat si inregistrat de organele competente(2007).
3.Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor
4.Informatii privind principalii indicatori economico-financiari (riscul de firma)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cifra de afaceri 60.000.000 lei2. bilantul contabil la 20073.Se vor prezenta declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau are ca surse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace (Scrisori de bonitate din partea bancilor) suficiente pentru a realiza executarea lucrariiOfertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de 2.000.000 leiprivind realizarea obiectivului de investitii a carui executie va fi incredintata in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie.4. Lichiditatea efectiva (imediata) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100% - pentru anul financiar 2008.2. Solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30%- pentru anul financiar 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Efec. medii ale pers. angajat si de conducere ale ofertantului in ultimii 3 ani2.Lista pers. responsabil cheiecare va fi angajat3. declaratie privind util., inst., echip. teh.
4. listaa util., instal.echip. tehnice5.Declaratie privind lista princ. lucr. final. in ultimii 5 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
min.: sef de lucr., spec. dr.si pod., cu cel putin 10 ani exp.Min 1 resp. teh. cu executia cu exp.spec. min de 5 ani; Min 1 resp. cu contr. teh. de calitatea cu exp. spec. min.de 5 ani; Min.10 spec. cu st. sup. in dom. dr. si pod.cu cel putin 5 ani exp. spec. in-pers. calificat nec.expl. mas. si util .Detaliat in docum de atrib.4- ofertantul sa faca dovada ca detine min. 2 statii de prep. mix. asfa. performantaautobasc. pentru transp. mix. asfal. min. 5 buc.-autobasc. pentru transp. mater. de constr. min. 3buc- autospeciala cu matura mec. min. 1 buc.- autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase (gudronator) min. 1 buc.- repartiz. de asfalt cu insp. teh. valabila min. 4 buc.- masina de frezat min. 3 buc.- raspanditor de mat. antiderapant min. 5 buc.- vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste min 2 buc.- transportoare de beton min 1 buc.- vibratoare cu lance min1 buc.- autogreder - min 2 buc.- autoescavator - min 2 buc.- buldozer - min 2 buc.- escavator pe senile min 1 buc.- escavator pe pneuri min 4 buc.- lab. de grad II, autoriz. ISCOfert. vor face dovada accesului la prod. de balastiera dintr-o expl. aut. (cu toate avizele si autoriz.).5 Fisa de inf. privind exp. sim.pt. contracte sim., indepl. si finaliz. in decursul ultimilor 5 ani. Ofertantii vor face dovada finaliz.in ultimii 5 ani a cel putin 3 contr. de exec. pt. lucr. sim. de aceeasi natura si complex. cu lucr. licitata si a caror val. insumata sa fiede cel putin de 10.000.000 lei fara TVA.6.Cel putin unul din contr. prez. trebuie sa contina si lucr. de poduri; lucr. sim. vor fi insotite de doc. doveditoare: contr. de exec., PVrec. la term. lucr., recomandaridin partea benefic. vizate de ISC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1364/27.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2009 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Suceava, sala Ion Irimescu, et.1, str. Stefan cel Mare, nr.36, Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Fax: 0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230210148, int.123, Fax: 0230521536
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2009 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer