Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 7548 | 7602 | 7605 | 76100000-4 | 76420000-3 | 7675 | 7685 | 77098 | 77110000-4 | 77211300-5 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii, intretinere, reabilitare si modernizare a strazilor, parcarilor, trotuarelor si altor incinte si proiectare pentru aceste lucrari de pe raza municipiului Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 94525/19.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: gabriela cora, Tel.0264/592588, In atentia: gabriela cora, lucia lupea, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii, intretinere, reabilitare si modernizare a strazilor, parcarilor, trotuarelor si altor incinte si proiectarepentru aceste lucrari de pe raza municipiului Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000, 000 si 4, 335, 200, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie reparatii, intretinere, reabilitare si modernizare strazi. Se va incheia un singur acord-cadru pentru toate tipurile de lucrari si proiectare. Nu se vor atribui contracte subsecvente de natura/tip diferita, respectiv, contracte de lucrari si contracte de servicii(cf. art. 65 lit. c din HG 925/2006 modif.). Contractele subsecvente acordului-cadru vor putea fie de executie lucrari, fie de proiecatre si executie lucrari, ponderea lucrarilor fiind de aprox. 95% din valoarea acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000, 000 si 4, 335, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 5000000 lei, garantia d ebuna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 modif-cazier judiciar;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006 modif.;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului ptr perj fiz/jur romane;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident pt pers fiz/jur straine;certif. de inregistrare in scopuri de TVA, info privind ltigii cu autoritat,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anii 2006, 2007, 2008 vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 70000000 lei, lichiditate generala >=95%, dovada cashflow de minim 15000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica, certificat de atestare APDP/echivalent;Informatii privind subcontractantii;Decl. priv. asociatii;Declaratie privind respectarea conditiilor de munca, protectia muncii, protectia mediului, decl. priv. lista pricip. lucrari executate in ultimii 5 ani, respectiv servicii prestate in ultimii 3 ani cu recomandari, lista dotarii cu utilaje specifice lucrarilor si serviciilor ce fac obiectul contractului, declaratie privind efectivele medii anuale pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea a cel mult 3 contracte similare pe ultimii 3 ani - proiectare in valoare de minim 600000 lei; pentru lucrari, in fucntie de tipul de lucrare(din cel mult 3 contracte in ultimii 5 ani): modernizare cel mult 3 contracte in ultimii 5 ani in valoare de: 20000000 lei, intretinere: 12500000 lei, reparatii: 10000000 lei, constructii: 2500000 lei, reparatii curente si intretinere trotuare: 2000000 lei, intersectie 1 contract similar pentru drum: 3000000 lei, 1 contract similar pentru lucrari de pavaj: 1000000 lei.detalii in documentatia atasata; instalatie de preparare mixturi asfaltice min 80 to, instalatie de preparare beton de ciment min. 50 mc, instalatie de cantarire a vehiculelor rutiere, , min. 3 buc. de repartizor de mixturi asfaltice cu disp. de nivelare automat, min. 3 buc. rulou vibrocompactor lis>=8 to, min. 3 buc. rulou vibrocompactor pe pneuri >= 8 to, min. 3 buc. rulou vibrocompactor lis= 12 to, min. 2 buc. excavator cu cupa >-1 mc, min. 2 buc. incarcator frontal cu cupa >= 3, 5 mc, min. 2 buc. ciocan hidraulic >= 1000 kg, min. 3 buc. buldoexcavator, min. 2 buc. freza rutiera pet. asfalt si beton =2000 mm, min. 3 responsabili tehnici cu executia, min. 3 responsabili cu controlul tehnic de calitate in constructii, min. 1 sef statie asflat, min. 1 sef statie betoane, min. 1 specialist elaborare studii geotehnice, min. 1 topomentrist atestat ANCPI, min. 1 responsabil in domeniul securit si sanatatii in munca, ISO 9001/echivalent pt.lucrari, laborator autorizat pt. profile, ISO 14001/echivalent si OHSAS 18001/echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
50%
50
Descriere: conform documentatiei atasate
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S5-004940 din 08.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, experti externi cooptati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264593865, Email: [email protected], Fax: 0264592322, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a actului ce se doreste a fi contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Motilor nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel.0264596030, Email: [email protected], Fax: 0264431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2010 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer