Licitatie Publica - Lucrari de reparatii la gradinita nr. 2 din loc. Gilau
Anunt de participare numarul 59877/28.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Gilau
Adresa postala: str.Principala nr.723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Punct(e) de contact: Fodor Mihai, Tel.0264/371646, Email: [email protected], Fax: 0264/371646
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Comunei Gilau
Adresa postala: str. PRINCIPALA, nr. 723., Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Tel.0264-371646, Email: [email protected], Fax: 0264-371646
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Comunei Gilau
Adresa postala: str. PRINCIPALA, nr. 723., Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Tel.0264-371646, Email: [email protected], Fax: 0264-371646
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Comunei Gilau
Adresa postala: str. PRINCIPALA, nr. 723., Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Tel.0264-371646, Email: [email protected], Fax: 0264-371646
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii la gradinita nr. 2 din loc. Gilau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc. Gilau, com. Gilau, jud. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste realizarea unor lucrari de reparatii la gradinita nr. 2 din loc. Gilau, com. Gilau, jud. Cluj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie de lucrari incluzand reparatii curente si renovari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 278, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie 10% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (original). Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OG 34/2006 (original). Certificat constatator emis de ORC. Copie dupa certificatul de inregistrare al societatii. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetul local.Resurse umane-asigurarea personalului de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe anul 2007 vizat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experiente similare minim 2 contracte similare finalizate in ultimii 3 ani si recomandari de la beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea caietului de sarcini se va achita la casieria Primariei Gilau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2008 12:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Gilau, str. Principala, nr. 723, loc. Gilau.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS NR. 6, sec. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Npaoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.(0264) 596.110 ; 596.111, Email: [email protected], Fax: (0264) 592.322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Gilau
Adresa postala: str. PRINCIPALA, nr. 723., Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Tel.0264371646, Email: [email protected], Fax: 0264371646
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2008 12:44