Licitatie Publica - Lucrari de reparatii la luminatorul si terasa "Institutului Bancar Roman"
Anunt de participare numarul 14991/17.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BNR Directia Logistica
Adresa postala: str. Lipscani 25, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: str.Doamnei2, Tel.0213152750/2967, In atentia: d-lui Ionel Paunescu, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BNR Directia Logistica
Adresa postala: str. Lipscani 25, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: str.Doamnei2, Tel.0213152750/2967, In atentia: d-lui Ionel Paunescu, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI
Adresa postala: str. Lipscani 25, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, In atentia: Serviciul Reparatii Curente si Intretinere Instalatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
BANCA CENTRALA
Activitate (activitati)
Altele: POLITICA MONETARA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii la luminatorulsiterasa"Institutului Bancar Roman"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ImobilBNR din str.Negru Voda nr.3, sect 3, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii la luminatorulsiterasa"Institutului Bancar Roman"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii la luminatorulsiterasa"Institutului Bancar Roman"
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelungire contract prin negociere fara publicarea prealabilaa unui anunt de participare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie de participare -12.000 lei; garantie de buna executie 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii/modalitate de plata ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform clauzelor contractuale specifice din documentatia de licitatie
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, experienta similara, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare, (sau echivalent)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista prestatiiLOR in ultimii 5ani; calificarea personalului angajat;lista utilajele;
-Certificate calitate, ISO9001/2000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2007 14:00
Locul: imobil BNR str. Doamnei nr.2, sector3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cel mult 2 persoane, care vor prezenta delegatie/imputernicire din partea conducerii societatii si CI /BI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti: , Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr5, Localitatea: Bucuresti: , Cod postal: 030084, Romania, Tel.050091
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BNR Directia Juridica
Adresa postala: str.Lipscani 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti: , Cod postal: 030031, Romania, Tel.0213152750/2801
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2007 15:50