Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii pardoseli in garajul BNR si in garajul IBR


Anunt de participare numarul 132939/06.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel. +40 311323222, In atentia: Valentin Urlan, Email: [email protected], Fax: +40 213110162, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: Doamnei, nr.8, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323220, In atentia: Valentin Urlan, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): http: //www.bnr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: Doamnei, nr.8, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323220, In atentia: Valentin Urlan, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): http: //www.bnr.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: Doamnei, nr.8, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323220, In atentia: Registratura - Valentin Urlan, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): http: //www.bnr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii pardoseli in garajul BNR siin garajul IBR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Doamnei, nr.8, sector 3, 030051, Bucuresti
str.Negru Voda, nr.3, sector 3, 030774, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile constau din pregatire suprafete suport, reconfig scurgere ape, aplicare suport beton de rezistenta autocompactant si autonivelant, aplicare sistem din rasini poliuretanice de parcare cu finisaj antiderapant, iar in cazul garajului IBR, exec lucrari de igienizare pereti si tavane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45432130-4 - Lucrari de imbracare a podelelor (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Lotul I ? Garaj BNR ? suprafata totala a pardoselii ? 1498, 40mp;
Lotul II ? Garaj IBR ? suprafata totala a pardoselii ? 4585, 40mp, suprafata pereti si tavane ? 8937mp;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 510, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 6.100 Lei pentru lotul I, 9.000 Lei pentru lotul II, 15.100 Lei pentru ambele loturi.Valabilitatea garantiei de participare la procedura de achizitie: 100 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.? Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau? cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala.In toate cazurile garantia trebuie sa fie irevocabila si se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Banca Nationala a Romanieiva putea solicita executarea garantiei in conditiile prevazute de lege.Dovada de constituire a garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din facturile executantului. Contractantul are obligatia de a deschide inainte de initierea semnarii contractului un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in cuantum de 0, 5% din pretul contractului, in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: fonduri proprii. Autoritatea contractanta are obligatia de a efectua plata catre furnizor in termenul convenit de la emiterea facturii de catre acesta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Completarea formularului A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completarea formularului B.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Certificat de participare la licitatii - Completarea formularului C.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Completarea formularului D.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
?Vasile Ifrim, Director Achizitii
?Niculae Dumitrache, Director Adjunct Achizitii
?Valentin Urlan - expert, Directia Achizitii, presedinte comisie
?Eugen Teodorescu ? expert, Directia Achizitii, membru comisie
?Cristian Misu ? referent de specialitate, Directia Tehnica si Mentenanta, membru comisie
?George Ratoiu ? referent de specialitate, Directia Achizitii, inlocuitor
?Dragos Andrei - referent de specialitate, Directia Tehnica si Mentenanta, inlocuitor Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Persoane juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si executantul roman in tara in care executantulstrain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Aceasta lista va fi insotita de copii ale partilor relevante ale unui contract de lucrari similare, procesul verbal de receptie si recomandare din partea beneficiarului prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin 400.000 lei, pentru fiecare lot in parte.
Informatii privind subcontractanti
Daca este cazul se va completa Formularul F, cu subcontractantii si specializarea acestora.
Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2012 12:00
Locul: Bucuresti, str.Lipscani nr.16, sector 3, Cod 030035
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Lucrarile se vor executa in conform cu prev prezentate in caietul de sarcini. Garantia acordata lucrarilor insusita de ofertant prin form de oferta, este de minim 3 (trei) ani. Pt clarificarea exacta asupra temei tehnice si o evaluare corecta a lucrarilor ce urmeaza a fi executate, autoritatea contractanta considera oportuna si necesara vizitarea obiectivului de catre operatorii economici dornici sa participe la procedura de achizitie.Se asigura posibilitatea vizitarii garajelor BNR si IBR tuturor operatorilor ec care doresc sa participe la procedura de achizitie in perioada de elaborare a ofertelor. Operatorii economici vor transmite o solicitare scrisa BNR Directia Tehnica si Mentenanta, in ziua lucratoare precedenta datei prevazute pentru vizita, pana la ora 15:00, la nr de fax +40 213127152, in atentia Dragos Andrei (tel. +40 213130410 interior 2918). Solicitarea va contine numele si datele de identificare ale societatii solicitante, numarul si numele persoanelor care vor participa (maxim 2 pers), C.I./B.I. si CNP. Accesul se va face numai pe baza actelor de identitate (C.I./B.I.) si a imputernicirii emise de operatorul economic pentru persoanele participante la vizitare. Participantii la vizita obiectivului vor semna un angajament de confidentialitate conform Formular H cu privire la informatiile primite de la BNR. Daca aceasta procedura de acces in imobilul BNR nu este respectata in totalitate, BNR isi rezerva dreptul de a nu permite accesul pentru vizitarea obiectivului.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare si garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantum.Dacaofertele clasate pe primul loc au preturi egale, aut. contract va solicita reofertarea in plic inchis.Se va elabora cate o oferta tehnica pentru fiecare lot in parte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: Str.Doamnei, nr.8, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 213127174, Adresa internet (URL): www.bnro.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2012 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer