Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii pentru inlocuirea conductelor pluviale si de alimentare cu apa, robineti, imobil B.N.R. str. Doamnei nr. 8


Anunt de participare numarul 110368/27.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  Dumitrescu Lucia, Tel. 0311.32.32.10, Email:  [email protected], Fax:  0213.11.01.62, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0311.32.32.16, In atentia:  Teodorescu Eugen Constantin, Fax:  021.315.82.94
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0311.32.32.16, In atentia:  Teodorescu Eugen Constantin, Email:  [email protected], Fax:  021.315.82.94
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, In atentia:  REGISTRATURA, Email:  [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii pentru inlocuirea conductelor pluviale si de alimentare cu apa, robineti, imobil B.N.R. str. Doamnei nr. 8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Imobil B.N.R. str. Doamnei nr. 8
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demontat si remontat calorifere cu accesoriile necesare, inlocuit coloane pluviale de scurgere din fonta cu coloane din PP, inlocuit robineti Dn 124 Pn 16.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163000-0 - Tevi si racorduri (Rev.2)
44621111-0-Radiatoare pentru incalzire centrala, altele decat cele electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalele categorii de lucrari, cantitatile si piesele necesare sunt prezentate in documentatia de atribuire, Sectiunea II - Caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare 4000 RONGarantie de buna executie de 10% din valoarea fiecarei facturi (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse propriiLucrarile se vor deconta in termen de 5 zile lucratoare de la data primirii facturii de plata, insotita de situatia de lucrari acceptata de beneficiar si de pv de receptie a lucrarilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratie privind eligibilitatea?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006?Certif constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale valabile in ziua deschiderii ofertelor.
?Persoane juridice/fizice romane: 1)Certif constatator ORC, original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: ca obiectul de activitate al ofertantului include realizarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice;ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre administrator judiciar sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.
2)Certif de inregistrare fiscala ORC, copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conf. cu originalul de rep.legal al ofertantului;3)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun) incheiat in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului, daca este cazul.
?Pers juridice/fizice straine: doc.edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (bilant contabil la 31 dec.2009);
?Se va completa si formularul C ? informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Se va completa formularul D.
?Fise de informatii privind experienta similara in executia de lucrari mentionate in caietul de sarcini ? Sectiunea II, insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie certificata de catre reprezentantul legal al ofertantului, de conformitate cu originalul ? se va completa formularul E.
?Declaratie privind modul de asigurare cu personal de specialitate precum si pregatirea persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului; aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV;
?Certificat ce atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
?Daca este cazul se va completa formularul F, cu subcontractantii si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.01.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2010 14:00
Locul: Bucuresti, imobil B.N.R. str. Lipscani nr. 16, sector 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor.Imputernicirea va mentiona nivelul de delegareal reprezentantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Spaliul Independentei, 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2010 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer