Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii, reabilitare si modernizare retea stradala, extindere retea apa si canalizare, executie instalatii de pompare in Comuna Jilava si servicii de proiectare specializata P.T. + D.D.E


Anunt de participare numarul 84118/12.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA JILAVA (CONSILIUL LOCAL JILAVA)
Adresa postala: COM. JILAVA, SOS. GIURGIULUI, NR. 279, COD 077120, JUDETUL ILFOV, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: NICU MATEI, Tel.457.01.15, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii, reabilitare si modernizare retea stradala, extindere retea apa si canalizare, executie instalatii de pompare in Comuna Jilava si servicii de proiectare specializata P.T. + D.D.E
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Jilava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 195, 566, 040 si 234, 678, 952RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii, reabilitare si modernizare retea stradala, extindere retea apa si canalizare, executie instalatii de pompare in Comuna Jilava si servicii de proiectare specializata S.F. + P.T. + D.D.E
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232424-0-Lucrari de constructii de evacuare a apelor reziduale (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2. Estimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru:
- Minim: o Reparatii, reabilitare, modernizare retea stradala si extindere retea apa-canal pentru cca. 35 strazi din comuna Jilava (aprox. intreaga retea stradala) avand o suprafata de 210.000 mp si o lungime de 32 km (retea apa 32.120 ml, canalizare menajera 36.470 ml) si executie 4 instalatii de pompare (fantani arteziene), inclusiv proiectarea aferenta (PT+DDE);
- Maxim
o Reparatii, reabilitare, modernizare retea stradala si extindere retea apa-canal pentru 40 strazi din comuna Jilava (intreaga retea stradala), avand o suprafata de 252.120 mp si o lungime de 38 km (retea apa 38.607 ml, canalizare menajera 44.450 ml) si executie 4 instalatii de pompare (fantani arteziene), incluzand proiectarea aferenta (PT+DDE).3. Estimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: - Minim: o Reparatii, reabilitare, modernizare retea stradala si extindere retea apa-canal pentru 1 strada din comuna Jilava avand o suprafata de 1500 mp, cu o lungime de 170 ml (retea apa 170 ml, canalizare menajera 170 ml) si executie 1 instalatie de pompare (fantana arteziana), incluzand proiectarea aferenta (PT+DDE);
- Maxim
o Reparatii, reabilitare, modernizare retea stradala si extindere retea apa-canal pentru cca. 12 13 strazi din comuna Jilava avand o suprafata de 78.700 mp si o lungime de 12 km (retea apa 12.100 ml, canalizare menajera 13.800 ml) si executie 1 instalatie de pompare (fantana arteziana), incluzand proiectarea aferenta (PT+DDE).
Valoarea estimata fara TVA: intre 195, 566, 040 si 234, 678, 952RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 3864000 ron.Garantia de executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si alte surse de finantare legal constituite, cum ar fi: de la bugetul de stat, prin imprumuturi, prin fonduri neramburasabile, etc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea - formularul nr. 1
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - formularul nr. 2
-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii candidaturii (original sau copie legalizata).-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii candidaturii (original sau copie legalizata).
-1Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a candidaturii (original sau copie legalizata) din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate, etc.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008.2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
3.Dovada prin mijloace agreate de banca opertorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) de cel putin 25.200.000 lei (6.000.000 Euro), pentru o perioada de cel putin 4 luni si care este destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 50.400.000 lei (12.000.000 Euro), fara TVA.-Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Listei privind principalele lucrai executate in ultimii 5 ani si a Listei privind prinicipalele servicii prestate in ultimii 3 ani.
2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de lucrari si servicii similare, a caror valoarecumulata sa fie de minim 47.586.000 Lei (11.330.000 Euro), fara TVA.
3.Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunza-toare a contractului.Se va completa Formularul nr. 6, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate.
4.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II pentru beton) sau sa prezinte un contract de prestari servicii in termen de valabilitate incheiat cu un astfel de laborator.
5.Operatorul economic trebuie sa detina atestat de tip C1A sau C1B/C2A sau C2B, (copie certificata pe propria raspundere, cu mentiunea conform cu orginalul si stampila operatorului economic) emis de Autoritatea Naionala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE), in conformitate cu Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 24/2007 cu modificarile si completarile ulterioare. Atestatul prezentat va fi in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
6.Prezentarea Listei cu personalul de specialitate, responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea acestuia (sau, dupa caz, atestatele corespunzatoare
- ISO 9001
- ISO OHSAS 18001
- ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ptr. pct.1 - Se accepta indeplinirea nivelului minim stabilit privind valoarea contractelor similare prin cumularea unui numar de maxim 4 contracte, dupa cum urmeaza: 1 contract pentru de reparatii, reabilitare si modernizare retea stradala cu o valoare de minim 44.100.000 Lei (10.500.000 Euro), fara TVA; 1 contract de executie/extindere retea apa si canal cu o valoare de minim 1.134.000 Lei (270.000 Euro), fara TVA;
-1 contract de executie instalatii de pompare (fantani arteziene) cu o valoare de minim 966.600 Lei (230.000 Euro), fara TVA;1 contract de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice cu o valoare de minim 1.134.000 Lei (330.000 Euro), fara TVA.ptr. pct 3 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), deechipamente conform fisei de dateptr. pct 4 - Specialisti: responsabili tehnici cu executia 3 specialisti (2 specialisti pentru constructia de drumuri si 1 specilaist pentru extinderea retelei de apa si canal);Controlori de calitate 3 specialisti (2 specialisti pentru constructia de drumuri si 1 specialist pentru extinderea retelei de apa si canal);Ingineri/subingineri pentru constructia de drumuri 3 specialisti;Inginer/subinginer specializarea instalatii tehnico- edilitare 1 specialialist;Inginer/subinginer specializarea instalatii electrice/electricieni (autorizati de ANRE sau echivalent, pentru poriectarea si executia de instalatii electrice);Manager al sistemelor de management al calitatii (cu certificat) 1 specialist;Manager al sistemelor de management de mediu (cu certificat) 1 specialist;Manager de proiect 1 specialist;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Durata prognozata de executie a documentatiilor tehnico economie (dupa caz, faza S.F. + P.T. + D.D.E.)
5%
Descriere:
2.
Durata prognozata de remediere a problemelor in perioada de garantie
5%
Descriere:
3.
pret
90%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2009 09:00
Locul: Sediul Primarie Jilava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): In prezent autoritatea contractanta nu a demarat procedurile pentru obtinerea finantarii nerambursabile, insa are in vedere si posibilitatea finantarii unor contracte subsecvente prin intermediul programelor operationale care sprijina realizarea proiectelor avand ca obiect executia obiectivelor investitionale avute in vedere de catre aceasta.
VI.3) Alte informatii
Intrucat aplicatia nu permite incarcarea a mai mult de 5 coduri CPV - incarcam toate codurile CPV -in aceasta sectiune: lucrari: CodCPV: 45232150-8: Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa45232400-6: Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale45232424-0: Lucari de constructii de evacuare a apelor reziduale45233140-2: Lucrari de drumuri45310000-3: Lucrari de instalatii electrice45317100-3: Lucrari de instalare electrica deservicii: 71300000-1: Servicii de inginerie71322000-1: Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice-----------------Autoritatea contractanta nu urmareste incheierea unui acord cadru pe baza caruia va atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de celelalte, fiecare contract subsecvent urmand sa includa toate tipurile de lucrari asa cum rezulta din informatiile precizate la punctul II.2.1.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Adresa: Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030225, Romania, Tel.021/319.51.80, Fax: 021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu art. 256^2, alin. (1) lit. a, din O.U.G 34/2006:10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al ac, considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice al comunei Jilava
Adresa postala: str. Giurgiului, nr. 279, Localitatea: Jilava, Cod postal: 070200, Romania, Tel.021/ 4570115, Email: [email protected]; [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2009 01:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer