Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii, reabilitari si modernizari strazi in orasul Popesti Leordeni


Anunt de participare numarul 65070/30.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Popesti - Leordeni
Adresa postala: Popesti-Leordeni, Piata Sfanta Maria, nr. 1, judetul Ilfov, Localitatea: Popesti-Leordeni, Cod postal: 077160, Romania, Punct(e) de contact: Ana Gheorghe, Tel.021/361.40.23, Email: [email protected], Fax: 021/361.40.25, Adresa internet (URL): Popesti-Leordeni, Piata Sfanta Maria, nr. 1, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii, reabilitari si modernizari strazi in orasul Popesti Leordeni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Strazi din orasul Popesti Leordeni
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii, reabilitari si modernizari strazi in orasul Popesti Leordeni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii, reabilitari si modernizari strazi in orasul Popesti Leordeni
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara. Valoarea garantiei de participare este de 500000 Lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local oras Popesti Leordeni
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art 44 si 45, pct 2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinOrdonanta de Urgenta nr.34/2006, certificat de inregistrare al societatii (copie legalizata), certificat de atestareprivind plata impozitelor si taxelor localeprecum siplata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani :150000000lei; Solvabilitatea patrimoniala min.50%;Lichiditatea generala 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, obligatii contractuale in desfasurare, o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, experienta similara, recomandari, o declaratie referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Informatii privind masurile de protectia muncii, o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care poate sa disputa operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5/3 ani cate un contractde lucrare/serviciu: lucrari de modernizari drumuria carui valoare sa fie de minimum 15.000.000 RON fara TVA.lucrari de proiectare modernizare sisteme rutierea carui valoare sa fie de minimum 300.000 RON fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Durata de realizare a documentatiilor tehnico-economice
5%
Descriere:
3.
Planul calitatii propus pentru executia lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: In urma unei solicitari scrise. Documentatia se achita la casieria primariei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2008 10:30
Locul: Primaria orasului Popesti Leordeni, Piata Sfanta Maria, nr. 1, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferta, cu imputernicire scrisa nominala din partea operatorului economic pe care il reprezinta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionareaa Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos , nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Sfanta Maria, nr. 1, judetul Ilfov, Localitatea: Oras Popesti Leordeni, Cod postal: 077160, Romania, Tel.021/361.40.23, Email: [email protected], Fax: 021/361.40.25, Adresa internet (URL): www.ppl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2008 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer