Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii si amenajari cladiri la Centru de Ingrijire si Asistenta Branisca


Anunt de participare numarul 49561/11.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA
Adresa postala: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Localitatea: Deva, Cod postal: 330180, Romania, Punct(e) de contact: CECILIA MARIANA MATES, Tel.0254233341, Email: [email protected], Fax: 0254234384
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii si amenajari cladiri la Centru de Ingrijire si Asistenta Branisca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc. Branisca, str. -, nr. 214
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari la obiectivul , ,Centru de Ingrijire si Asistenta Branisca' din loc. Branisca, str. -, nr. 214
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 010, 924.69RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 20000 lei. Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Hotararea Guvernului nr. 1538 din 19 decembrie 2007. Plata cu ordin de plata prin TREZORERIE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare conform art. 44/45 din O.U.G. 34/2006. Se solicita legalizarea daca oferta este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea Formular 12A, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 Formular 12B, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C, Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Informatii generale Formular B2, Declaratie privind subcontractantii Formular 12G, Ultimul bilant contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Graficul fizic si valoric de executie a lucrarii, Formularul C1, Centralizatorul financiar al obiectelor, Formularul C2, Centralizatorul financiar al categoriilor de lucrari, Formularul C3, Lista cuprinzand cantitatile de lucrari, Formularul C4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara Formularul B3, Lista cuprinzand consumurile de resurse materiale, Formularul C6, Lista cuprinzand consumurile cu mana de lucru, Formularul C7, Lista cuprinzand consumurile de ore functionare a utilajelor de constructii, Formularul C8, Lista cuprinzand consumurile privind transporturile, Formularul C9, Fisa tehnica pentru fiecare utilaj, echipament tehnologic, Formularul C10, Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnologice, inclusiv dotarile, Formularul C11, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Formularul 12F, Declaratie privind mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Formularul 12I, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Formularul 12H, certificat pentru asigurarea calitatii ISO 9001, standarde de protectia mediului ISO 14001, standarde de protectia muncii OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 13:30
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: direct la sediul DGASPC Hunedoara
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2008 10:00
Locul: sediul DGASPC Hunedoara, loc. Deva, b-dul. Iuliu Maniu, nr. 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii si/sau persoanele imputernicite din partea operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr. 35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Tel.0254211574, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoles, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: b-dul. Iuliu Maniu, nr. 18, Localitatea: Deva, Cod postal: 330180, Romania, Tel.0254233341, Fax: 0254234384
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2008 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer