Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii si igienizari ( holuri, case de scari, grupuri sanitare, centrala termica, intrare tezaur central, spatii tehnice, etc.) si inlocuire mocheta


Anunt de participare numarul 98816/26.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BNR Directia Logistica, Serviciul reparatii curente si intretinere instalatii
Adresa postala: str. Lipscani 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Lita, Tel.0213152750/2936, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BNR Directia Logistica, Serviciul reparatii curente si intretinere instalatii
Adresa postala: str. Lipscani 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Lita, Tel.0213152750/2936, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BNR Directia Logistica, Serviciul reparatii curente si intretinere instalatii
Adresa postala: str. Lipscani 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii si igienizari ( holuri, case de scari, grupuri sanitare, centrala termica, intrare tezaur central, spatii tehnice, etc.) si inlocuire mocheta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii si igienizari ( holuri, case de scari, grupuri sanitare, centrala termica, intrare tezaur central, spatii tehnice, etc.) in imobilul BNR din Str Doamnei nr. 8, lucrari de reparatii in subsol( coridoare, spatii tehnice, camere, etc. ) in imobilul BNR din str. Lipscani nr. 25, lucrari de reparatii si igienizari spatii - in imobilul din str. Doamnei nr. 2, lucrari de reparatii si igienizari holuri, spatii tehnice in imobilul BNR din str. Lipscani nr.16 si inlocuire mocheta etaj 6, casierie, etaj 5 in imobilul BNR din str. Lipscani nr. 16.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45430000-0-Lucrari de imbracare a podelelor si a peretilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 628, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Utilizarea prevederilor art. 122, lit. j OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare in valoare de 10000 lei- garantiede buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- modalitate de finantare surse proprii- modalitate de plata ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
-Certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului, in originalsau copie legalizata-Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale si rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
2. Bilant contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat la ANAF (DGFP AFP) copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind experienta similara lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
2. Recomandari din partea altor beneficiari (minim 3) privind lucrarile executate. Recomandarile sa fie prezentate in original, semnate si stampilate, nu mai vechi de 3 ani;
3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere;4. Informatii privind numele si calificarea personalului tehnic cat si lista cuprinzand distributia pe meserii a muncitorilor;
5. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii. Standardul de asigurare a calitatii ISO9001/2001 sau echivalent copii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2010 12:00
Locul: imobil BNR str. Doamnei nr.8, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din partea ofertantilor vor fi admise cel mult 2 persoane, care vor prezenta delegatie/imputernicire din partea conducerii societatii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELBUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030250, Romania, Tel.0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BNR Directia Juridica
Adresa postala: str.Lipscani 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel.0213152750/2801
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2010 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer