Licitatie Publica - Lucrari de reparatii si igienizari camere, lucrari de reparatii suprafata frontala zid de sprijin terasament, pinteni si zona adiacenta aleii pietonale de acces si lucrari de reparatii tablouri electrice de distributie
Anunt de participare numarul 77896/20.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BANCA NATIONALA A ROMINIEI
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: dl. Eugen Teodorescu, Tel.021.315.27.50 int. 2966, Email: [email protected], Fax: 021.312.71.52
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BANCA NATIONALA A ROMINIEI
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: dl. Eugen Teodorescu, Tel.021.315.27.50 int. 2966, Email: [email protected], Fax: 021.312.71.52
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BANCA NATIONALA A ROMINIEI
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii si igienizari camere, lucrari de reparatii suprafata frontala zid de sprijin terasament, pinteni si zona adiacenta aleii pietonale de acces si lucrari de reparatii tablouri electrice de distributie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Paltinis - jud Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii si igienizari camere, lucrari de reparatii suprafata frontala zid de sprijin terasament, pinteni si zona adiacenta aleii pietonale de acces si lucrari de reparatii tablouri electrice de distributie.
In ziua de 27.05.2009 autoritatea contractanta asigura posibilitatea vizitarii locatiei complex B.N.R. Paltinis conform metodologiei de acces prezentata in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
31214500-4-Tablouri electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 195, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.08.2009 pana la 02.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita scrisoare de garantie de participare in cuantum de 3.900 RON.Pentru lucrari se va retine din valoarea fiecarei facturi, o garantie de buna executie de 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lucrarea este finantata din fonduri proprii.Modalitate de plata : ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Pana la incheierea contractului, firma declarata castigatoare va prezenta in original: certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale (conform formularelor tip ale autoritatilor competente).Persoane juridice / fizice romane : certificatul emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala. Valabil cel putin inca 20 de zile de la deschiderea ofertelor.
Persoane juridice / fizice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (bilant contabil la 31 decembrie 2008);
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie.
-Fise de informatii privind experienta similara ; referirile la contracte similarevor fi insotite de recomandarea din partea beneficiarului;
- Declaratie privind modul de asigurare cu personal de specialitate precum si pregatirea persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului; aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV;
- Atestat (autorizatie) emis de A.N.R.E. pentru personalul care va executa lucrarile de reparatii tablouri electrice;
- Certificat ce atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 9001.
* Oferta care va contine mai mult de 3 documente lipsa va fi considerata neconforma.Toate documentele se vor prezenta in original sau copii legalizate. In cazul in care documentele nu sunt in limba romana se va prezenta o traducere autorizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
Garantie lucrare
30%
Descriere:
3.
Termen executie
10%
Descriere: pe fiecare obiectiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2009 11:00
Locul: str. Doamnei nr. 8, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Termenul de executie a lucrarilor va fi perioada ofertata. Pentru fiecare obiectiv in parte executia lucrarilor va incepe la data semnarii proceselor verbale de predare front de lucru, emise de Beneficiar. In functie de conditiile atmosferice, de activitatile programate si de specificul lucrarilor, se vor semna procese verbale de intrerupere a lucrarilor pentru o anumita perioada, termenul de executie al lucrarilor fiind prelungit cu perioada de intrerupere. Reluarea lucrarilor se va face in baza proceselor verbale de predare front de lucru.Mentionam ca obiectul contractului se constituie din 3 obiective ce au fost prinse in planul de achizitii anual al autoritatii contractante cu valori distincte. Valorile estimate pentru realizarea celor 3 obiective sunt: - Lucrari de reparatii si igienizari camere: 35.000 lei (fara TVA);
- Lucrari de reparatii suprafata frontala zid de sprijin terasament, pinteni si zona adiacenta aleii pietonale de acces: 150.000 lei (fara TVA);
- Lucrari de reparatii tablouri electrice de distributie: 10.000 lei (fara TVA).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei nr. 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel.021.315.27.50 int. 2801
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 10:56