Licitatie Publica - Lucrari de reparatii si igienizari camere, lucrari de reparatii suprafata frontala zid de sprijin terasament, pinteni si zona adiacenta aleii pietonale de acces si lucrari de reparatii tablouri electrice de distributie
Valoarea Contractului:
153.581 RON
Castigatorul Licitatiei: DANILEO CONSTRUCT S.A.
153.581 RON
Castigatorul Licitatiei: DANILEO CONSTRUCT S.A.
Anunt de atribuire numarul 77896/01.09.2009
Informatii anunt de participare asociat 67709
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii si igienizari camere, lucrari de reparatii suprafata frontala zid de sprijin terasament, pinteni si zona adiacenta aleii pietonale de acces si lucrari de reparatii tablouri electrice de distributie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Paltinis - jud Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii si igienizari camere, lucrari de reparatii suprafata frontala zid de sprijin terasament, pinteni si zona adiacenta aleii pietonale de acces si lucrari de reparatii tablouri electrice de distributie.In ziua de 27.05.2009 autoritatea contractanta asigura posibilitatea vizitarii locatiei complex B.N.R. Paltinis conform metodologiei de acces prezentata in caietul de sarcini.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
31214500-4-Tablouri electrice (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
153, 580.85RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
Garantie lucrare
30%
Descriere:
3.
Termen executie
10%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 5982 Denumirea: Lucrari de reparatii si igienizari camere, lucrari de reparatii suprafata frontala zid de sprijin te
V.1) Data atribuirii contractului 7/24/2009
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DANILEO CONSTRUCT S.A.
Adresa postala: Aleea Baraj Dunarii, nr. 2A, Bl.21C, sc B, ap 47, et.1, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032346, Romania, Tel.0213451506, Email: [email protected], Fax: 0213451508, Adresa internet (URL): http: //www.danileo.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 153580.85 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Termenul de executie a lucrarilor va fi perioada ofertata. Pentru fiecare obiectiv in parte executia lucrarilor va incepe la data semnarii proceselor verbale de predare front de lucru, emise de Beneficiar. In functie de conditiile atmosferice, de activitatile programate si de specificul lucrarilor, se vor semna procese verbale de intrerupere a lucrarilor pentru o anumita perioada, termenul de executie al lucrarilor fiind prelungit cu perioada de intrerupere. Reluarea lucrarilor se va face in baza proceselor verbale de predare front de lucru.Mentionam ca obiectul contractului se constituie din 3 obiective ce au fost prinse in planul de achizitii anual al autoritatii contractante cu valori distincte. Valorile estimate pentru realizarea celor 3 obiective sunt: - Lucrari de reparatii si igienizari camere: 35.000 lei (fara TVA);
- Lucrari de reparatii suprafata frontala zid de sprijin terasament, pinteni si zona adiacenta aleii pietonale de acces: 150.000 lei (fara TVA);
- Lucrari de reparatii tablouri electrice de distributie: 10.000 lei (fara TVA).
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41
Organismul competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei nr. 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel.021.315.27.50 int. 2801
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2009 15:12