Licitatie Publica - Lucrari de reparatii si igienizari la subsolul si podul imobilului BNR din str.Lipscani 25(inclusiv protejarea elementelor metalice de sarpanta cuvopsea termospumanta si ignifugarea zonelor din lemn)
Anunt de participare numarul 75586/14.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BNR Directia Logistica, Serviciul Reparatii Curente si Intretinere Instalatii
Adresa postala: str. Lipscani 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Moroe, Tel.0213152750/2968, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BNR Directia Logistica, Serviciul Reparatii Curente si Intretinere Instalatii
Adresa postala: str. Lipscani 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Moroe, Tel.0213152750/2968, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BNR Directia Logistica, Serviciul Reparatii Curente si Intretinere Instalatii
Adresa postala: str. Lipscani 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0213152750/2968Liliana Moroe
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii si igienizari la subsolul si podul imobilului BNR din str.Lipscani 25(inclusiv protejarea elementelor metalice de sarpanta cuvopsea termospumanta si ignifugarea zonelor din lemn)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii si igienizari la subsolul si podul imobilul BNR din str. Lipscani 25 (inclusiv protejarea elementelor metalice de sarpanta cu vopsea termospumanta si ignifugarea zonei lemnoase)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45442200-9-Lucrari de aplicare de acoperitoare anticorozive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare garantie participare -8000 lei Garantia buna executie 10% /factura
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; modalitate de plata ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare, (sau echivalent),
Autorizatie emisa de ISSU
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii in ultimii 5aniSi recomandari din partea beneficiarilor (3)
- certificat ISO9001/2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2009 14:00
Locul: imobil BNR str. Doamnei nr.8, sector3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din partea ofertantilor vor fi admise cel mult 2 persoane, care vor prezenta delegatie/imputernicire din partea conducerii societatii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Informatii privind modul de inscriere si modul de utilizare a aplicatiei SEAP de catre ofertanti se gasesc la http: //www.assi.ro/Etapa finala se va desfasura intr-o singura runda care se va desfasura in data de14.05.2009 Intervalul orar in care se va desfasura runda va fi atribuit automat de catre sistem.Elementul care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul oferteiOfertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.In cazul in care ofertantul nu modifica oferta initiala, la stabilirea clasamentului final, SEAP va lua in considerare oferta depusa anterior, oferta introdusa in sistem la initierea licitatiei electronice.La etapa finala, de licitatie electronica vor fi invitati numai ofertantii care au trecut de faza de selectie/calificare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti: , Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELBUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030094, Romania, Tel.0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BNR Directia Juridica
Adresa postala: str.Lipscani 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel.0213152750/2801
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 15:52