Licitatie Publica - Lucrari de reparatii si intretinere a strazilor din municipiul Husi
Anunt de participare numarul 96571/22.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL HUSI (PRIMARIA)
Adresa postala: STRADA 1 DECEMBRIE 9, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Punct(e) de contact: EMANOEL DUMASCU, Tel.0235480009, Email: [email protected], Fax: 0235480126, Adresa internet (URL): www.primariahusi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii si intretinere a strazilor din municipiul Husi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: strazile municipiului Husi
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 4, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii si intretinere a strazilor din municipiul Husi:
- reparatii curente si intretinere a strazilor si parcarilor(plombari) covoare asfaltice;
- reparatii si intretinere a drumurilor pietruite sau nemodernizate;
- reparatii curente si intretinerea trotuarelor si aleilor;
- reparatii si intretinerea unor incinte apartinand institutiilor finantate din bugetul local;
- ridicari la cota a caminelor si a gurilor de scurgere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de Atribuire atasata prezentului anunt
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 60000leigarantie de buna executie 5% din vloarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii ale bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind eligibilitatea-Cerinta obligatorie, formular A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, formular B
- certificate de atestare fiscala privind plata datoriilor la bugetul local;
- certificate de atestare fiscala privind plata datoriilor la bugetul general consolidate al statului;
-certificat constatator eliberat de O.N.R.C.;
- Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C. ;
- acord de asociere - daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri trebuie sa fie minim 2000000lei
- Copie dupa bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organelle competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experientasimilara -minim 1 contract de lucrari similar ca natura si complexitate efectuat in ultimii 5 ani;
- Dovada indeplinirii obligatiilor contractuale pentru contract/contracte(P.V. receptie);
- Recomandari cu privire la modul de indeplinire a contractului/contractelor, de la beneficiari ;
- Lista echipamentelor instalatiilor si utilajelor de care dispune operatorul economicpentru indeplinirea contractului conform formularului E.
-dovada detinerii a minimului de utilaje, echipamente specificate mai jos: -Statie pentru prepararea mixturilor asfaltie;
-Instalatie de preparare betoane de ciment;
-Laborator de analize si incercari, autorizat;
-Rulou vibrocompactor;
-Masina de raspandit emulsie;
-Finisor;
-Buldoexcavator;
-Autobasculanta;
-Incarcator frontal;
-Autogreder;
-Freza rutiera pentru asfalt si beton;
- Efectivul mediu anual al personalului angajat;
- Responsabil tehnic cu executia ;
- Responsabil tehnic cu calitatea;
- Sef statie mixture asfaltice;
- Sef punct de lucru inginer CFDP;
- Declaratie cu privire la respectarea conditiilor de munca si a protectiei muncii, conform legislatiei in vigoare.
- Distanta maxima de la statia de mixture asfaltice la locul de punere in opera (municipiul Husi) = 60km, conform descrierii din fisa de date a achizitiei;
- certificate ISO 9001 sau echivalent;
- certificate ISO14001 sau echivalent
- certificate OHSAS18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2010 18:00
Locul: oficiul achizitii al Primariei municipiului Husi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor insotiti de imputernicire scrisa din partea reprezentantului legalal ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: strada Anastasie Panu, nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei municipiului Husi
Adresa postala: strada 1 Decembrie nr. 9 Husi, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Tel.0235480009, Fax: 0235480126
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2010 13:49