Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii si intretinere pe timp de vara si iarna pe drumurile judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 51120/29.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: Catalina Micsunica Andronache, Tel.0230210148, interior 206, Email: [email protected], Fax: 0230521536
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii si intretinere pe timp de vara si iarna pe drumurile judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Reteaua de drumuri judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii si intretinere pe timp de vara si iarna pe drumurile judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava, judetul Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii si intretinere pe timp de vara si iarna pe drumurile judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava, judetul Suceava.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 890, 756RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 6.900 lei si garantia de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si alte fonduri legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta subcontractarea. Mai multi operatori au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice;5. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de primaria locala;6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;7. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial prezentat in copie legalizata;Certificatul de atestare fiscala, Certificatul fiscal si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului tebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale;2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2005, vizat si inregistrat de organele competente.
3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente.
4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani va fi de minim 20.600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2. Resurse tehnice: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.3. Resurse umane: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
4. Certificat ISO 9001/2001 sau echivalent.5. Certificat ISO 14001/2004 sau echivalent.6.Certificat OHSAS 18001/2004 sau echivalent.7. Atestast A.P.D.P.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Experienta similara certificata prin prezentarea a 3 (trei) lucrari terminate in ultimii 5 ani, similare ca natura si complexitate cu lucrarea licitata. Se vor completa fise pentru respectivele contracte, confirmate prin contracte prezentate in copii legalizate, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari, vizate de ISC, din partea beneficiarilor pentru care au realizat lucrari similare.2.Operatorii economici vor face dovada asigurarii cu : autogredere, autofreze, statii de asfalt, instalatie de reciclare, laborator grad II autorizat, raspanditoare betoane asfaltice, cilindrii compactori, statii betoane, vibrofinisoare pentru betoane, trusa tratamente bituminoase, balastierepe raza judetului Suceava.3. Asigurarea cu personal de specialitate- minim 15 specialisti cu studii superioare in domeniul CFDP. Se vor atasa CV-uri si copii dupa diplome pentru persoanele direct implicate in proiect.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2007/24.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava in urma unei solicitari scrise .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2008 10:00
Locul: La sediul Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava, camera 307
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia Comerciala de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230/216321, Fax: (+4) 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava
Adresa postala: Stefan cel Mare, nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230/210148, Fax: (+4) 0230/521536
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2008 08:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer