Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii si intretinere strazi - Municipiul Onesti


Anunt de participare numarul 42553/04.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: SIMION Gheorghe, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii si intretinere strazi - Municipiul Onesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strazile Municipiului Onesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii si intretinere strazi - Municipiul Onesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii si intretinere strazi - Municipiul Onesti
Conform caiet de sarcini si antemasuratorile anexate
Valoarea estimata fara TVA: 4, 940, 774RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 60000 lei rongarantia de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea contractului prin retineri succesive din valoarea facturilor emise.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local - cu OP DIN CONTUL ACHIZITORULUI IN CONTUL OFERTANTULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentare formular 12A2. completare formular 12B
3. Certif.fiscal privind situatia taxelor si impoz.datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in original si copie vizata cu stampila societatii;
4. Certif.fiscale privind situatia taxelor si impoz.locale, atatdin localitatea de inregistrare a sediului societatii cat si din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta, valabile la data deschiderii ofertelor inoriginal si in copie vizata cu stampila societatii;
5.Certif.de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata;
6. Certif.constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata
7. Autoriz.de functionare a sediului si a punctelor de lucru din localitatea unde isi are sediul autorit.contractanta, dupa caz, eliberate de autoritatile publice locale competente in copie legaliz.
8. Actul constitutiv al societatii din care sa reiasa obiectul de activitate in conformitate cu obiectul contractului- in copie legalizata
9. Formular 12C privind calit.de participant
(documentele 5, 6, 7, 8) se vor prezenta in copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente:
10. Informatii generale-sau alte acte care dovedesc capacitatea tehnica , ce vor contine:
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
-indicatori privind evolutia bonitatii financiare
-indicatori privind capacitatea financiara
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
(document confirmat de D.G.F.P)
11. bilantul contabil la 31.12.2006, sa fie pozitiv
12. bilantul contabil la 30.06.2007, sa fie pozitivDocumentele 11, 12 vor fi vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
13- Listaprincipalelor lucrari similare executatein ultimii 5 ani form.12F.
- minim 3 lucrari similare executate in ultimii 5 ani inclusiv 2007) cu o valoare de min.1.250.000 lei (exclusiv TVA)/fiecare , experienta similara Formular anexat , se vor anexa copii ale contract.de executie de lucrari , a PV de receptie la terminarea lucrarilor sau PV finale, recomandari din partea benef. celor 2 contracte , vizate de I.S.C.14. Form.12 I - Informatii privind personalul tehnic de specialit. si de asigurare a calit.Decl.privind efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere
-asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia , care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata , si a unui responsabil CQ autorizat de I.S.C.
15. Recomand.din partea altor beneficiari- cel putin 2 pentru lucrari similare executate, in original.
16. Formular 12 H- Decl.care contine informatii privind dotarile specifice , echip.tehnic si alte mijl.fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
17. Certif.de calitate sau agremente tehnice ale materialelor ce urmeaza a fi folosite la acest obiectiv.
18. Informatii privind aplicarea masurilor desecuritate si sanatate in munca conform Legii 319/2006.
Important: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Operatorul economic care va depune oferta in numele propriu, nu are dreptul de a fi subcontractant in cadrul propunerii altui operator economic, pentru achizitia in cauza
In cazul asocierii, se va prezenta legalizarea acesteia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea lucrarii
70%
Descriere:
2.
garantiaacordata lucrarilor
20%
Descriere:
3.
termen de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA PRIMARIEI ONESTI , SAU CU OP IN CONTUL RO02TREZ06221360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2008 11:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Municipiului Onesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si persoane delegate din partea ofertantilor cu imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta lucrarile cu maxim 50% din valoarea contractului ce va fi atribuit
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR.CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2008 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer