Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Lucrari de reparatii si intretinere strazi, alei, trotuare si parcari in municipiul Craiova? ? acord cadru


Anunt de participare numarul 132718/20.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel. +40 251/415907/ +40 722382962, In atentia: Sabina Dumitru, Email: [email protected], Fax: +40 251/411561, Adresa internet (URL): www.primariacraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Craiova, Serviciul Relatii Publice si Audiente
Adresa postala: str. A.I.Cuza, nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 251/416235, In atentia: Sabina Dumitru, Fax: +40 0251/411561
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Lucrari de reparatii si intretinere strazi, alei, trotuare si parcari in municipiul Craiova? ? acord cadru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 12 contracte subsecvente /4 ani - de la 1 pana la 3 contracte subsecvente/an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii si intretinere strazi, alei, trotuare si parcari in municipiul Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini nr. 163466/10.11.2011 si a Centralizatorului categoriilor de lucrari.
- Estimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru:
- Minim: conform Anexei nr. 1;
- Maxim: conform Anexei nr. 2.- Estimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: - Minim: conform Anexei nr. 1;
- Maxim: conform Anexei nr. 3.Nota: Cantitatile de lucrari ce urmeaza a se executa efectiv, in cadrul contractelor subsecvente acordului-cadru, pe baza de comenzi ale achizitorului, sunt conditionate de sumele alocate din bugetele anuale proprii ale Primariei municipiului Craiova, in limita fondurilor bugetare aprobate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 800.000 lei.Perioada de valab. a garantiei pentru part.: 120 zile de la data limita de dep. a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de part., care va fi acceptata: a) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3).b)O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data desch. ofertelor.Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este 12.139, 99lei.In cazul in care of. opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin modalitatea devirament bancar aceastase poate realiza in cont de virament: RO04TREZ2915006XXX000180, deschis la Trezoreria Craiova. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de lucrari (exclusiv TVA)Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: Completare Anexa nr. 10 si Anexa 10.1 din Sectiunea Formulare;
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din Sectiunea Formulare
4. Declaratie privind neincadrareaintr-o situatie de conflict de interese: Se va completa- Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare;
5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte:
a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri la bugetul local;
b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.
- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Pentru persoane juridice /fizice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.
- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni:
a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.
b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Autoritatea contractantaisi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pentruanii (2008, 2009, 2010).
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.
Nivelul minim al cifrei medii deafaceri globala pe trei ani (2008, 2009, 2010), sa fie egal sau mai mare decat: 59.000.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 13.525.905, 55 Euro(1Euro = 4, 3620 lei la data de 25.11.2011).
In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului va prezenta Anexa nr. 11.
Tert sustinator (daca este cazul).
In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), in cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta anexa nr. 16.
Experienta similara.
Ofertantul va face dovadaexecutarii in ultimii cinci ani, de lucrari similare cu cele ofertate, respectiv Lucrari de reparare a drumurilor, duse la bun sfarsit, cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 29.000.000 leirespectiv 6.648.326, 46 Euro(1 Euro = 4, 3620 lei la data de25.11.2011).Ofertantul poate prezenta in demonstrarea experientei similare cel putin un contract si cel mult 3 contracte.
Prin formularea lucrari ?duse la bun sfarsit? se intelege:
? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie
partiala; sau
? lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau
? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea
tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a
resurselor tuturor membrilor grupului.
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate deofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului;
In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte Anexa nr. 13 din Sectiunea Formulare.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Nota: - Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate deofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului;
In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte Anexa nr. 14 din Sectiunea Formulare.
Informatii privind subcontractantii.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestoradin Sectiunea Formulare
Tert sustinator (daca este cazul).
In conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care
aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Informatii privind Asocierea (daca este cazul).
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele
europene relevante.Certificate emise de organisme
independente prin care se atesta respectarea
standardelor de calitate, conform ISO
9001:2001 sau certificate echivalente emise
de organisme stabilite in alte state ale Uniunii
Europene; orice alte probe sau dovezi in
masura in care probele/dovezile prezentate
confirma asigurarea unui nivel corespunzator
al calitatii, caz in care se va prezenta si
raportul de audit emis de un organism de
certificare.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea lui de implicare in realizarea contractului.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul
economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.-Certificate emise de organisme
independente prin care se atesta respectarea
standardelor de protectie a mediului SR EN
ISO 14001:2005, sau certificate echivalente
emise de organisme stabilite in alte state ale
Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi
in masura in care probele/dovezile prezentate
confirma asigurarea unui nivel corespunzator
al protectiei mediului caz in care se va
prezenta si raportul de audit emis de un
organism de certificare.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea lui de implicare in realizarea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
47
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2012 11:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr.1 - Sala de sedinte-parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nr.document.de atribuire respinsa este 10609/20.12.2011.Referitor la criteriul de atribuire: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea preturilor (exclusiv TVA) ale fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.Oferta declarata castigatoare trebuie sa indeplineasca specificatiile tehnice minime considerate obligatorii, astfel cum au fost acestea stabilite prin Caietul de sarcini.Preturile fara TVA care se compara sunt cele mentionate in Anexa nr. 29 , respectiv valoarea totala a lucrarilor (fara TVA) pentru intregul acord ? cadru (4 ani) si care rezulta din insumarea valorilor pe categoriile de lucrari prezentate in ?Centralizatorul categoriilor de lucrari? (cantitatea estimata x pretul unitar pentru fiecare categorie de lucrari de la 1 pana la 54).In cazul in care preturile ofertate sunt egale, iar ofertele tehnice indeplinesc specificatiile tehnice minime considerate obligatorii , atunci se va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Referitor la garantia de participare - Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulteriore) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.Referitor la Garantia de buna executie : In situatia in care ofertantul este IMM, in conform. cu Legea nr.346/2004, cu modif. si complet. ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.Pentru a se beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica
Adresa postala: Str. A. I. Cuza, nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. +40 251/416235, Fax: +40 251/ 411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2012 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer