Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REPARATII SI REABILITARI LA UNITATILE ADMINISTRATE DE ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI


Anunt de participare numarul 101296/02.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI
Adresa postala:  B-DUL REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050013, Romania, Punct(e) de contact:  VIRGINIA CALINESCU, Tel. 021/310.10.59, Email:  [email protected], Fax:  021/310.10.69, Adresa internet (URL):  www.assmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REPARATII SI REABILITARI LA UNITATILEADMINISTRATE DE ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: la cele 18 unitatile sanitare din subordinea ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 167, 512, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REPARATII SI REABILITARI LACELE 18 UNITATII SANITARE ADMINISTRATE DE ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45259300-0-Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 167, 512, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE SUB FORMA DE INSTRUMENT DE GARANTARE IN VALOARE DE 837.560.GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 6% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI SUBSECVENT.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Fisa privind informatii generale despre ofertant, Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, , Certificatul de atestare privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de Impozite si taxe locale valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor Certificat de ?egistrare fiscala , Cazierul fiscal conform H.G. 31/2003 (?original)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si ?egistrate de organele competente (copie simpla)
- declaratie privind cifra medie de afaceri globala din anii 2007, 2008, 2009Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani sa fie cel putin de28.000.000 lei2. Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselorfinanciare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor (declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace suficiente pentru a realiza executarea partiala a lucrarii in cuantum de minim 10 000 000 ron. Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.Media aritmetica aindicatorului financiar lichiditategeneralacalculata pentru anii 2007, 2008 si 2009 sa fie minim100% (active circulante/datorii curente x 100)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor contracte si finalizate ?ultimii 5 (cinci) ani privind:
contracte de executie lucrari de constructii civile inclusiv instalatii la unitati sanitare, Declaratie pe proprie raspundere cu numarul de angajati la 30 iunie 2010 disponibili pentru indeplinirea contractului, o declaratie privind numele persoanelor care vor duce la ?eplinire viitorul contract si specializarea acestora, ofertantul trebuie sa fie autorizat ANRE, ISCIR, certificate de conformitate cu standardele, ISO 9001:2008, ISO 14001:2005, OHSAS 18001:2008, SA 8000:2008 sau echivalent, o declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
TERMENUL DE EXECUTIE
35%
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2010 12:00
Locul: ASSMB, Sediu proviz: Sp. Clinic Colent-ClinBoli Prof. , etj 1, Sos Stefan celMare 19-21, Sect.2, Buc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII INPUTERNICITII AI AGENTILOR ECONOMICI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUSA LA DISPOZITIA OPERATORILOR ECONOMICI IN SEAP, www. e-licitatie.ro SUB FORMA DE FISIERE ELECTRONICE ATASATE ATASATE ANUNTULUI DE PARTICIPARE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti – Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Indepedentei nr. 5, sectorul 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 /319. 14. 93, Email:  [email protected], Fax:  021/ 319 .16. 49
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE AL CONTESTATIEI ESTE DE10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIU JURIDIC
Adresa postala:  AdministratiA Spitalelor si Serviciilor Medicale BucurestiSediu provizoriu: Spitalul Clinic Colentina, Clinica Boli Profesionale , etaj 1, Sos Stefan celMare, Nr. 19-21, sector 2, Bucuresti. – Secretariat., Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 021/310.10.59, Email:  [email protected], Fax:  021/310.10.69
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2010 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer