Licitatie Publica - Lucrari de reparatii si reparatii accidentale la LEA 0.4 kV in jud. Alba
Anunt de participare numarul 25200/28.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI COPOERU, Tel.021/3065110, Email: [email protected], Fax: 021/3065104
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SISE TRANSILVANIA SUD AISE ALBA IULIA
Adresa postala: P-ta Consiliul Europei nr.1 , ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510096, Romania, Punct(e) de contact: Sectia Productie, Tel.0258805663, In atentia: Nicolae Ionel, Fax: 0258810183
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISE TRANSILVANIA SUD AISE ALBA IULIA
Adresa postala: P-ta Consiliul Europei nr.1 , ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510096, Romania, Punct(e) de contact: Sectia Productie, Tel.0258805663, In atentia: Nicolae Ionel, Fax: 0258810183
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SISE TRANSILVANIA SUD AISE ALBA IULIA
Adresa postala: P-ta Consiliul Europei nr.1 , ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510096, Romania, Punct(e) de contact: Sectia Productie, Tel.0258805663, In atentia: Nicolae Ionel, Fax: 0258810183
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Filiala de intretinere si servicii energetice
Activitate (activitati)
Altele: servicii energetice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii si reparatii accidentale la LEA 0.4 kVin jud. Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: judetul Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de reparatii si reparatii accidentale in instalatiile de joasa tensiune ale SDFEE Alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315600-4 - Instalatii de joasa tensiune (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor executa lucrari functie de solicitarile SDFEE Alba
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: - 10.000 lei (5000 lei pentru IMM) cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% [5% pentru IMM-uri]
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Declaratii privind eligibilitatea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat la data de :31.07.2007 certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale la data de :31.07.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu prezentarea cifrei anuale de afaceri pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie cel putin 3.000.000 lei (pentru IMM 1.500.000 lei) - situatia financiara prezentata prin indicatori financiari - bilantul contabil la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani: formularul C3 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: formularul E Declaratie privind personalul angajat: Formularul F
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2007 12:00
Locul: SISE TRANSILVANIA SUD AISE ALBA IULIA P-ta Consiliul Europei nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si persoanele imputernicite din partea operatorilor economici inscrisi la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - SISE TRANSILVANIA SUD
Adresa postala: str.13 Decembrie nr.17A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Tel.0268305507, Fax: 0268305504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2007 14:48