Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REPARATII SI SITEMATIZARE ALEI IN PARCURI


Anunt de participare numarul 28895/21.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PARCURILOR SECTOR 3
Adresa postala: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032158, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN VALERIAN MATICAN, Tel.021.348.58.80, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.348.60.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administrare parcuri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REPARATII SI SITEMATIZARE ALEI IN PARCURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Parcurile administrare de catre autoritatea contractanta.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATII SI SITEMATIZARE ALEI IN PARCURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii si sitematizari alei in parcurile administrate de autoritatea contractanta: Parcul Titan, Parcul Titanii, Parcul A.I.Cuza. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii respective. Autoritatea contractanta are dreptul de a aplica aceasta procedura intr-un interval care nu poate depasi trei ani de la atribuirea contractului initial cf art 122, litera j din OUG NR 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie [publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune servicii, aprobata, modificata si completata de Legea 337/2006
Valoarea estimata fara TVA: 14, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare -280.000 RON.Garantia de participare se va constitui numai sub forma de scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere( legalizat notarial inainte de semnarea contractului)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii, ertificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat; Certificat constatator - (cod CAEN) - eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal; Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil sau extrase de bilant la 31.12.2006;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, iar pe anul 2006 trebuie sa fie minim 42.000.000 Ron; Solvabilitate patrimoniala min 30%; Lichiditate generala 110 %;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte min. obligatorii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-o lista cu minim 1(una) lucrare executate catre un beneficiar cu o valoare individuala de minim 1.250.000 Euro fara TVA; Obligatii contractuale in desfasurare; Experienta similara-1.250.000 Euro fara TVA, la cursul oficial BNR din data de 03.09.2007; Recomandare;Istoricul litigiilor; Resurse umane si structura managementului; Informatii privind dotarile specifice; Informatii privind subcontractantii; CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE ISO 9001/2001;
-CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE MEDIU ISO 14001/2005;CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA - OHSAS 18001; Statie de betoane mai mare de 80 mc/h in proprietate; Statie de mixturi asfaltice mai mare de 140 t/h in proprietate personala;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte min. obligatorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret oferta
60%
Descriere:
2.
Termen executie
10%
Descriere:
3.
Planul calitatii lucrarii avizat MLPAT
10%
Descriere:
4.
Garantie acordata lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se plateste la casieria achizitorului
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2007 12:00
Locul: Intrarea Odobesti, Nr 5-7, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferta, cu imputernicire scrisa nominala din partea operatoriloreconomici pe care ii reprezinta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Parcurilor Sector 3 - Biroul Juridic
Adresa postala: Intrarea Odobesti, Nr 5-7, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032158, Romania, Tel.021.348.58.80, Fax: 021.348.60.10
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2007 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer