Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Lucrari de reparatii si verificari metrologice pentru contoare de energie termica si manometre?


Anunt de participare (utilitati) numarul 102600/21.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Public Local de Termoficare
Adresa postala:  Str. Calea Bucuresti, Bl. U4, Mezanin, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110134, Romania, Punct(e) de contact:  Iulius Plesea, Tel. 0248-222956, Email:  [email protected], Fax:  0248-222965, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Lucrari de reparatii si verificari metrologice pentru contoare de energie termica si manometre?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Pitesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a )Verificare metrologica , contoare de energie termicaapa calda de consum, incalzire, la termenul scadent de verificare metrologica.
b) Demontat, curatat, reparat, verificat metrologic, remontat contoare de energie termica pentru apa calda de consum, incalzire, la defectare accidentala, in vederea aducerii acestora la caracteristicile tehnice si metrologice initiale.
c) Reparat , verificare metrologica/etalonat manometre cu element elastic .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259000-7 - Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
50411100-0-Servicii de reparare si de intretinere a contoarelor de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- verificari metrologice contoare energie termica la termenul scadent (Dn 20- dn 200): 1357 buc
- Demontat, curatat, reparat, verificat metrologic, remontat contoare de energie termica la defecatrea accidentala (Dn 20- dn 200): 307 buc.
-Reparat , verificat metrologic/etalonat manometre cu element elastic :400 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 821, 914RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.07.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare pentru atribuirea contractului de achizitie publica - surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
A C solicita ca, in cazul operatorilor economici asociati in scopul de a depune oferta comuna, asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 ;
-Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat emis de Administratia Finantelor Publice;
-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertei;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de Organul de administrare fiscala privind obligatiile de plata a impozitelor si taxelor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertei;
-Certificatde inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie-Certificat constatator eliberatde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie, . in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii privind cifra de afaceri globala de pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani
-informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de pentru asigurarea controlului calitatii;
-declaratie ref.la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
-declaratie ref.la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
-informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de reparatii calculatoare de energie termica, debitmetre si termorezistente;
-Autorizare BRML-Laboratoare ;
-Aviz BRML-Ateliere reparatii ;
-Autorizare BRML ?Personal metrologi-verificatori ;
-Aviz BRML-Montator;
-Dovada capacitatii laboratoarelor de verificare metrologica si a atelierelor de reparatii-declaratie privind punctul de colectare al aparatelor de masura
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
etapa finala de licitatie electronica- conform fisei de date a achizitiei atasata.Numarul de runde :1 ; durara rundei: 1(una) zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6908
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.09.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public Local de Termoficare al municipiului Pitesti
Adresa postala:  Str.Calea Bucuresti Bl. U4, Mezanin, Pitesti, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110143, Romania, Tel. 0248 222956, Email:  [email protected], Fax:  0248 222965, Adresa internet (URL):  www.termopitesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer