Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de restaurare, consolidare si protectie a monumentului Palatul Patriarhiei Bucuresti


Anunt de participare numarul 141493/16.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PATRIARHIA ROMANA
Adresa postala: Bdul.Regina Maria, Nr.1, Sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040111, Romania, Punct(e) de contact: Ionut Corduneanu, Tel. +40 0213370130, Email: [email protected], Fax: +40 0213351988, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PATRIARHIA ROMANA
Adresa postala: Aleea Dealul Mitropoliei nr. 25, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040163, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Nechita, Tel. +40 214067166, Email: [email protected], Fax: +40 214067164, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala: documentatia si eventuale raspunsuri la solicitari de clarificari sunt atasate anuntului de participare publicat pe www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040163, Romania
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PATRIARHIA ROMANA
Adresa postala: Aleea Dealul Mitropoliei nr. 25, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040163, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Nechita, Tel. +40 214067166, Email: [email protected], Fax: +40 214067164, Adresa internet (URL): www.patriarhia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate de cult
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de restaurare, consolidare si protectie a monumentului Palatul Patriarhiei Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de constructie pentru executia proiectului de ?Restaurare, consolidare si protectie a monumentului Palatul Patriarhiei Bucuresti?, conform Caietului de sarcini atasat la anuntul de participare publicat pe www.e-licitatie.ro.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
45212350-4-Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45223200-8-Lucrari de structura (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructie pentru executia proiectului de ?Restaurare, consolidare si protectie a monumentului Palatul Patriarhiei Bucuresti?, conform Caietului de sarcini atasat anuntului de participare publicat pe www.e-licitatie.ro.
Valoarea estimata fara TVA: 64, 281, 464.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: virament bancar in contul autoritatii contractante RO53RNCB0075004895030109 BCR Sucursala Sector 4 sau instrument de garantare in limba romana/traducere autorizata emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (Formular nr. 1.2) Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de participare va fi de 1.200.000 lei, valabilitatea: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita de liderul asocierii in numele tuturor asociatilor.Curs leu/euro necesar raportarii ofertantilor va fi cel de la Banca Centrala Europeana(http: //www.ecb.int/stats/exchange/eurofxref/html/index.en.html) stabilit pentru data publicarii anuntului de participare al acestei proceduri in SEAP (www.e-licitatie.ro).Garantia de participare se restituie astfel: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;
- ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM-urilor conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens - model orientativ Formular nr. 9), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Ofertele neinsotite de garantia de participare, astfel cum a fost solicitat in documentatia de atribuire, vor fi respinse. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 278^1 lit. c din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular nr. 10)sau prin retineri succesive din facturi cu virarea 0.5% din valoare la semnarea contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM-urilor conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens - model orientativ Formular nr. 9), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR2007-2013, AP5?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, DMI 5.1 Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Prezentarea formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, completat in conformitate cu modelul Formularului nr. 3 din anexa formulare. Ofertantul trebuie sa declare pe propria raspundere ca participa la procedura de atribuire cu oferta independenta, astfel cum este definita aceasta situatie in Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Formularul va fi completat de ofertant.In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Cerinta nr. 2 Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv prezentarea Formularului nr. 3.4 din anexa formulare - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006?.
Formularul va fi completat de ofertant/ofertantul asociat/subcontractant/Tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ionut Corduneanu, Nicolae Noica, Petre Chiuta, Ion Turbatu, Vasile Cracauanu, Aurel Dragus, Liviu Constantin Nechita, Cleopatra Negoi, Teodorescu Sebastian, Patuleanu Constantin, Tita Michael, Ilie Cornel, Serbanescu Florinel, Ivanovici Dan Mihai, Ababei Stefan-Catalin, Dascalu Neculai, Hau Mihai, Constantin Dumitru.Cerinta nr. 3 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006? (eligibilitate), respectiv prezentarea Formularului nr. 2 din anexa formulare din care sa rezulte neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertantul asociat/Tertul sustinator.
Cerinta nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006?, respectiv prezentarea Formularului nr. 2.1 din anexa formulare din care sa rezulte neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertantul asociat/Tertul sustinator (in caz tert sustinator declaratia se va limita doar la litera a, c indice 1 si d de la art 181 dinOuG34/2006).
Cerinta nr. 5 Prezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidate si la bugetul local.
Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea, pentru calificare, trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 3-Declaratie-certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia. Cerinta nr. 1 Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica romana, respectiv prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte:
- ca este inscris un cod CAEN corespunzator obiectului contractului;
- ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21 lit. e)-h) din Legea nr. 26/1990, republicata, privind registrul Comertului;
- asociatii si administratorul/administratorii societatii, componenta consiliului de administratie/organului de conducere sau supervizare, actionarii majoritari in vederea verificarii aspectelor declarate in documentele referitoare la conflictul de interese.Ofertantul va depune o declaratie de asumare a raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul asocierilor se vor depune de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza. In cazul in care ofertantul este persoana juridica/fizica straina, se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.
Cerinta nr. 2: Deoarece sunt prevazute instalatii pentru semnalizare efractie, o mare parte a investitiei avand ca obiect spatii muzeale sau expozitionale de valori, ofertantul trebuie sa faca obligatoriu dovada ca este Licentiat de Ministerul Administratiei si Internelor, Inspectoratul General al Politiei Romane, conform art. 34 din Legea 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor. Se accepta ca ?licentierea? sa fie detinuta si de un asociat sau subcontractant, cu conditia ca ofertantul sa aiba in obiectul de activitate executia lucrarilor de instalare sisteme de efractie, iar asociatul/subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta licenta (conf. art.7 si anexa 2 Ordin ANRMAP 509/2011).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala ptr. activ. ec. din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 126.000.000 RON. Formular nr. 4 ? Informatii generale si Formular nr. 4.1 - Declaratie privind cifra de afaceri.
Documente relevante: se vor prezenta documente pe care ofertantul le considera edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, ptr. ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
Pers. juridice/fizice straine vor atasa, in copie conf. insotita de trad. autoriz. in limba romana, doc. relev., emise de autorit. competente, care sa certifice indepl. cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit astfel de doc. sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accept. doar o decl. autentica in fata unui notar, a unei autorit. admin. sau judiciare ori a unei asoc. profes. care are competente in acest sens.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.Informatii privind subcontractantii
In situatia de subcontractare, ptr. indeplinirea cerintelor de calificare se aplica prevederile din anexa 2 din ordinul ANRMAP 509/2011
Documente relevante: Formular nr. 3.1 si Acordul de subcontractare ? Formular nr. 3.1.1. Acordul de subcontractare, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti (daca este cazul)
4.Informatii privind sustinatorii
Ptr. indeplinirea cerintelor de calificare se aplica prevederile din anexa 2 din ordinul ANRMAP 509/2011
Documente relevante: Angajament tert sustinator financiar (Formular nr. 11) incheiat in forma autentica, la depunerea ofertelor si Declaratie tert sustinator economic si financiar (Formular nr. 12).
5. Informatii privind asociatii
Ptr. indeplinirea cerintelor de calificare se aplica prevederile din anexa 2 din ordinul ANRMAP 509/2011
Documente relevante: Declaratia privind lista asociatilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia (Formular nr. 3.2) si Acord de asociere. cordul de asociere va contine cel putin: datele identificare asociati, nominalizarea liderului de asociatie, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv (Formular nr. 3.3).
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (indepliniti la momentul depunerii ofertelor) din care sa rezulte ca ofertantul a executat unul sau mai multe contracte similare care insumate sa aiba valoarea de minim 63.000.000, 00 RON fara TVADocumente relevante: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie/similare pentru lucrarile din lista. Respectivele certificari/similare indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor. Completare Formulare nr. 5, 5.1.
Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv (2008:3, 6826 ron/euro; 2009:4, 2399 ron/euro, 2010:4, 2122 ron/euro, 2011:4, 2391 ron/euro, 2012:4, 4593 ron/euro).
2. Prezent. listei cu pers. cheie experimentat de care dispune sau al carui angaj. a fost obtinut ptr. exec. lucrari conform Formular nr. 6. Ofertantul trebuie sa dispuna de min. urm. pers. (sau al carui angaj. a fost obtinut):
a) Coordonator de proiect/sef de santier (reprezent. antreprenorului) cu studii de inginerie-constructii si exp. Prof. similara dovedita prin particip. la cel putin un ctr. similar
b) Resp. calitatea lucrari executatec) Resp. tehnic cu executia
d) Coordonator securitate si sanatate in munca pe perioada de exec. a contr.
e) Specialisti restauratori componente artistice atestati MCPN, astfel: min. 1 pers in dom comp artist restaurare piatra, sculptura piatra, stucatura; min. 1 pers in dom comp artist-restaurare lemn.
Doc. relevante: CV (Formular nr. 13) + copii acte studii/certif. profesionale mentionate in CV, doc. care atesta angaj. persoanei fata de ofertant (ctr de munca/ctr de prest serv/Decl de disponib/angaj de particip) si atestat MCPN, dupa caz.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent
Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 70 puncte; ? Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Pret minim/Pret n) x 70 unde: Pn? punctajul financiar pentru oferta n;Pret n? pretul ofertei n;Pret minim? cel mai mic pret dintre toate ofertele; DETALII REFERITOARE LA TOTALIZAREA PUNCTAJULUI (tehnic +financiar) SI ATRIBUIRE SUNT PREZENTATE LA PCT. IV.4.2
2.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
30%
Descriere: Pentru oferta care prezinta cel mai mare numar de zile de garantie se acorda punctajul maxim de 30 puncte. Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda proportional in raport de oferta cu punctaj maxim si de limitele precizate mai jos: Durata de garantie minim acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) 36 luni; Durata de garantie maxima realista (conform normativelor de specialitate) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar 60 luniPunctajul se calculeaza dupa formula: Thn = (Garantie oferta analizata/Garantia cea mai mare ofertata) x 30, unde: Thn ? punctajul tehnic pentru oferta n;
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S220-362292 din 15.11.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2013 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.03.2013 13:00
Locul: Aleea Dealul Mitropoliei nr. 25, sector 4, Bucuresti, cod postal 040163, tel. 0214067166
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si eventuali membrii UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program de finantare: Regio - Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.1 - Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
a) Raspunsurile la solicitari de clarificari se ataseaza la anuntul de participare de pe www.e-licitatie.ro, fac parte din Documentia de atribuire si trebuieavute in vedere la elaborarea ofertei.b) Ofertantului i se recomanda sa viziteze si sa examineze amplasamentul lucrarii, inclusiv imprejurimile si sa obtina toate informatiile care pot fi necesare in vederea elaborarii ofertei. Orice solicitare suplimentara de valori pentru necesitatea executarii unor lucrari ca urmare a necunoasterii amplasamentului nu va fi luata in considerare. Ofertantul isi asuma riscul producerii unui eventual accident ce s-ar putea solda cu moartea sau ranirea fizica a unei persoane si/sau cu pierderea ori deteriorarea proprietatii, va suporta orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca rezultat al vizitarii amplasamentului lucrarii.c) Punctajul total pentru fiecare oferta se calculeaza prin insumarea punctajului financiar cu punctajul tehnic. Clasamentul ofertelor se va intocmi in ordinea descrescatoare a punctajelor combinate (tehnic si financiar) obtinute prin aplicarea formulei de calcul mai sus mentionate.Contractul se va atribuii ofertantului care obtine punctajul cel mai mare in urma aplicarii criteriului de atribuire, mentionat la paragraful anterior. Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au punctaj egal, autoritatea contractanta va desemna castigatoare oferta care prezinta cel mai scazut pret. Daca si preturile sunt identice se va solicita reofertarea in plic inchis (obiectul reofertarii este pretul), in vederea departajarii ofertelor, castig de cauza avand oferta cu pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform. art. 256^ 2 din O.U.G.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea contractanta/Consilier juridic - Ionut Corduneanu
Adresa postala: Bd. Regina Maria nr. 1, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040111, Romania, Tel. +40 213370130, Email: [email protected], Fax: +40 213351988, Adresa internet (URL): www.patriarhia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2013 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer