Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?LUCRARI DE RESTAURARE SI EXTINDERE MONUMENTE ISTORICE GRAD 0 ? ZONA CENTRALA; LUCRARI DE REFACERE INVELITORI?


Anunt de participare numarul 111633/19.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Palatele Brancovenesti de la Portile Bucurestiului
Adresa postala:  strada Valea Parcului, nr. 1, Localitatea:  Mogosoaia, Cod postal:  077135, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice, Tel. 0745036863, In atentia:  Ruxandra Petroi, Email:  [email protected], Fax:  021/3506618, Adresa internet (URL):  www.palatebrancovenesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?LUCRARI DE RESTAURARE SI EXTINDERE MONUMENTE ISTORICE GRAD 0 ? ZONA CENTRALA; LUCRARI DE REFACERE INVELITORI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Mogosoaia, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in proiectarea si executia unor lucrari de restaurare si extindere ? zona centrala la obiectivele: Sala Conferinte, Palat, Depozit, Garaj, Grup sanitar, Centrala termica si de proiectare si executie a unor lucrari de refacere invelitori la obiectivele: Ghetarie, Casa creatie si Turn acces corp A si B.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45212350-4-Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45261210-9-Lucrari la invelitoarea acoperisului (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
71240000-2-Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari: ?informatii privind scopul contractului si cantitatile de lucrari se regasesc in Sectiunea Liste de Cantitati a Documentatiei de atribuireObiectul contractului consta in proiectarea si executia unor lucrari de restaurare si extindere ? zona centrala la obiectivele: Sala Conferinte, Palat, Depozit, Garaj, Grup sanitar, Centrala termica si de proiectare si executie a unor lucrari de refacere invelitori la obiectivele: Ghetarie, Casa creatie si Turn acces corp A si B
Valoarea estimata fara TVA: 20, 191, 140RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 400.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.
-Certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP
-Certificat privindtaxelesiimpozitele locale
-Cazier fiscal al societatii valabil la data deschiderii ofertelor si cazier judiciar al administratorului operatorului economic.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati, si sa aiba inregistrate domeniile de activitate ce urmeaza a fi realizate (codurileCAEN prevazute mai jos sau similar acestora):
4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale
4391 ? Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii
7112 - Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea
9103 - Gestionarea monumentelor, cladirilor istorice si a altor obiective de interes turistic
Se vor atasa: CUI, documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
? cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani(2007, 2008, 2009)
Ofertantul are obligatia saprezinte:
? bilantul de verificare contabilasi contul de profit si pierderi la 31 decembrie 2007
? bilantul de verificare contabilasi contul de profit si pierderi la 31 decembrie 2008
? bilantul de verificare contabilasi contul de profit si pierderi la 31 decembrie 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie egala sau mai mare decat 20.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Lista principalelor prestari servicii proiectare executate in ultimii 3 ani.
-Prezentarea a cel putin unui contract de refacere/construire invelitori ard. la monumente istorice incheiat in ultimii 5 ani sau in curs de derulare
-Prezentarea a cel putin unui contract finalizat in ultimii 5 ani sau in curs de derulare de lucrari de restaurare/constructie monumente istorice-Prezentarea a cel putin unui contract incheiat in ultimii 3 ani sau in curs de derulare pentru proiectare lucrari de restaurare monumente istorice
Ofertantii vor mai prezenta:
-copie dupa contractele prezentate in fisele de experienta similara, semnate si stamplilate de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea « conform cu originalul»- copie dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, daca este cazul, aferente contractelor prezentate la experienta similara- recomandare din partea beneficiarului / beneficiarilor pentru lucrarile finalizate
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe.
Dotari tehnice: ? Buldoexcavator
? Excavator pe senile
? Mini excavator
? Macara
? Buldozer
? Autobasculanta
? Laborator autorizat de I.S.C. sau de alt organism similar pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau contract prestari servicii incheiat cu un astfel de laboratorDeclaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate.Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate, necesar indeplinirii contractului:
? Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniulconstrucii si instalatii
? Responsabil cu calitatea in domeniul constructii si instalatii? Expert atestat Ministerul Culturii si Cultelor in domeniile restaurare arhitectura si cercetare monumente istorice cel putin in domeniile A, B, C, D, E
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Prezentarea a cel putin unui contract de refacere/construire invelitori ard. la monumente istorice incheiat in ultimii 5 ani sau in curs de derulare - minim 1 contract2) cel putin un contract finalizat in ultimii 5 ani sau in curs de derulare de lucrari de restaurare/constructie monumente istorice cu o valoare de cel putin 15.000.000 lei fara TVA3) cel putin 1 contract incheiat in ultimii 3 ani sau in curs de derulare pentru proiectare lucrari de restaurare monumente istorice, in valoare de minim 750.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata pentru intocmirea Proiectului tehnic
10%
Descriere: Durata intocmire proiect
3.
Durata de realizare a lucrarii
15%
Descriere: Durata realizare lucrare
4.
Perioada de garantie acordata lucrarii
15%
Descriere: Garantia lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: str. Valea Parcului, nr. 1, Mogosoaia, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluarem, precum si alte persoane autorizate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030008, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.51.80, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii contractante pe care il considera nelegal in conformitate cu art 256-2 alin(1) lit. b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice - Centrul Cultural "Palatele Brancovenesti de la portile Bucurestiului"
Adresa postala:  str. Valea Parcului, nr. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  087150, Romania, Tel. +4021 350 66 20, Email:  [email protected], Fax:  +4021 350 66 21, Adresa internet (URL):  www.palatebrancovenesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2010 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer