Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de retehnologizare statie 110 KV CNE Cernavoda - proiectare, furnizare echipamente, montaj, punere in functiune si scolarizare personal


Anunt de participare (utilitati) numarul 106823/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala:  Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010494, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii, Tel. +4 (021) 203 83 04, In atentia:  Cristina NAZAREVSCKY - [email protected], Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) 203 13 15, Adresa internet (URL):  http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala:  Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea:  Cernavoda, Cod postal:  905200, Romania, Punct(e) de contact:  Luminita LIVADARU, Tel. 0241801153, Email:  [email protected], Fax:  0241239267
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala:  Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, Localitatea:  Cernavoda, Cod postal:  905200, Romania, Punct(e) de contact:  Luminita LIVADARU, Tel. 0241801153, Email:  [email protected], Fax:  0241239267
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de retehnologizare statie 110 KV CNE Cernavoda - proiectare, furnizare echipamente, montaj, punere in functiune si scolarizare personal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de retehnologizare statie 110 KV CNE Cernavoda - proiectare, furnizare echipamente, montaj, punere in functiune si scolarizare personal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 36, 191, 602RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, pana la 30% din val. contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare ? 720.000 LEI (360.000 LEI pentru IMM-uri)Garantie de buna executie -10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 180 din OUG 34/2006
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG 34/2006
3. certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat
4. certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale
5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.Lichiditate minim 90%
2. Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani. Se accepta minim 72.000.000 lei
3 Sustinerea financiara de catre terti (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, pentru statii electrice de transformare cu tensiunea de cel putin 110 kV, insotita de documente de sustinere pentru minim 3 pozitii.Cerinta minima de calificare este :
- fie minim un contract similar cu valoarea de 8.500.000 EUR
- fie maximum 3 contracte similare a caror valoare insumata sa fie de 8.500.000 EUR.
2. Autorizatia pentru livrarea produselorde la fabricantul echipamentelor primare si principalelor echipamente secundare de protectie si control3. Autorizatie CNCAN conform NMC07, clasa de calitate 4, pentru producatorul echipamentelor primare principalesau angajamentul ferm al ofertantului ca va obtine aceasta autorizatie in termen de 30 zile de la primirea comunicarii privind rezultatul procedurii.
4. Autorizatie CNCAN conform NMC05 pentru proiectantul lucrarii, sau angajamentul ferm al ofertantului ca va obtine aceasta autorizatie in termen de 30 zile de la primirea comunicarii privind rezultatul procedurii.
5.Declaratia din partea ofertantului ca este de acord cu evaluarea CNE Cernavoda in sensul legii nr. 111/ 96 si NMC-06 art 41. Va prezenta formularul FPC 1182 rev.1 (anexat la caietul de sarcini) completat si semnat de catre ofertant precum si de subcontractantii si furnizorii declarati ai acestuia.
6. Certificat ISO 9001/2008 al fabricantului materialelor secundare (cabluri, cleme si alte materiale auxiliare)
7. Sustinerea tehnica de catre terti, daca este cazul8. Lista subcontractanti si furnizori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Intervalul intre doua revizii periodice
5%
Descriere:
3.
Durata unei revizii periodice obligatorii
5%
Descriere:
4.
Perioada de garantie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA-24421-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2010 11:00
Locul: Sediul SNN Executiv - conf. pct. I.1)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant imputernicit al fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Documentatia este disponibila in SEAP, anexa la acest anunt de participare.- Este responsabilitatea operatorilor economici interesati de a urmari site-ul www.e-licitatie.ro pe toata perioada, de la initierea procedurii si pana la deschiderea ofertelor, pe acest site fiind publicate raspunsurile la solicitarile de clarificari, si dupa caz, anunturile tip erata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, Contencios
Adresa postala:  Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010494, Romania, Tel. 021 203 82 56, Fax:  021 203 13 15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2010 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer