Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de sapaturi necesare remedierii defectelor/lucrarilorde investitii, procurarea materialelor de balastiera si umplerea gropilor/santurilor pe raza de activitatea E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 134817/18.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: ALIN URCAN, Tel. +40 365403675, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie cu capital majoritar privat
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de sapaturi necesare remedierii defectelor/lucrarilorde investitii, procurarea materialelor de balastiera si umplerea gropilor/santurilor pe raza de activitatea E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Raza de activitate a E.ON: judetele Alba, Arad, Bacau, Bihor, Bistrita-Nasaud, Botosani;Caras Severin;Cluj, Hunedoara, Harghita, Iasi, Mures, Maramures, Neamt, Salaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timis, Vaslui
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 304, 000 si 12, 400, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent pentru fiecare lot se va incheia cu ofertantul clasat pe primul loc in urma negocierii si va avea o valabilitate de 12 luni. Competitia se va relua dupa 12 intre semnatarii acordului cadru aferent Valoarea celui mai mare contract subsecvent este egala cu valoarea contractului subsecvent din primul an pe fiecare lot.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de sapaturi necesare remedierii defectelor/lucrarilorde investitii, procurarea materialelor de balastiera si umplerea gropilor/santurilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112100-6 - Lucrari de sapare de santuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: min 200m³ max 10000m³;valoare: min 16000 max 800000 lei
Lot 2: min 200m³ max 7500m³;valoare: min 16000 max 600000 lei
Lot 3: min 200m³ max 13500m³;valoare: min 16000 max 1080000 lei
Lot 4: min 100m³ max 626m³;valoare: min 8000 max 50000 lei
Lot 5: min 200m³ max 5000m³;valoare: min 16000 max 400000 lei
Lot 6: min 200m³ max 2374m³;valoare: min 16000 max 190000 lei
Lot 7: min 200m³ max 5000m³;valoare min 16000 max 400000 lei
Lot 8: min 200m³ max 21500m³;valoare min 16000 max 1720000 lei
Lot 9: min 200m³ max 5000m³;valoare min 16000 max 400000 lei
Lot10: min 200m³ max 4250m³;valoare min 16000 max 340000 lei
Lot11: min 200m³ max 8750m³;valoare min 16000 max 700000 lei
Lot12: min 200m³ max 17750m³;valoare min 16000 max 1420000 lei
Lot13: min 200m³ max 5000m³;valoare min 16000 max 400000 lei
Lot14: min 200m³ max 5000m³;valoare min 16000 max 400000 lei
Lot15: min 200m³ max 3374m³;valoare min 16000 max 270000 lei
Lot16: min 200m³ max 5000m³;valoare min 16000 max 400000 lei
Lot17: min 200m³ max 15500m³;valoare min 16000 max 1240000 lei
Lot18: min 200m³ max 3626m³;valoare min 16000 max 290000 lei
Lot19: min 200m³ max 15250m³;valoare min 16000 max 1220000 lei
Lot20: min 100m³ max 1000m³; valoare min 8000 max 80000 lei
Cantitate totala estimata: minim 3800m³ maxim 155000m³.
Valoarea estimata fara TVA: intre 304, 000 si 12, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
L1=9600lei;L2=7200lei;L3=10800lei;L4=995lei;L5=7960lei;L6=3781lei;L7=7960lei;L8=12040lei;L9=7960lei;L10=5100lei;L11=9100lei;L12=11360lei;L13=7960lei;L14=7960lei;L15=5373lei;L16=7960lei;L17=11160lei;L18=5771lei;L19=10980lei;L20=1592lei.Perioada de valabilitate a garantieide participare: 90 zile, de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor.Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor.Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate.Garantia de participare se constituie conform art. 86 / HG 925.Cont E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA: RO11BRDE270SV27540412700 deschis la BRD Tg-MuresPe instrumentul de garantie se va memtiona obligatoriufaptul ca emitentul instrumentului de garantie se obliga fata de E.ON GAZ Distributie SA la prima sa cerere scrisa sa vireze suma solicitata cu conditia ca autoritatea contractanta sa specifice ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta sau o revoca in termenul de valabilitate a acesteiab) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in termenul solicitatc) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteid) in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie care i-a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC , autoritatea contractanta are dreptul la retinerea din valoarea garantiei de participare a sumelor stabilite de art 278¹ din OUG34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului.Garantia de participare se va depune impreuna cu candidatura, separat pentru fiecare lot daca se depune candidatura pentru mai multe loturi. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului subsecvent fara TVA; 5 % pentru IMM-uri.Modul de constituire: ? printruninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive, conform HG1045/2011, care devine anexa la contract.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca platagarantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoaneigarantate.Perioada pentru care se constituie garantia de buna executie este egala cu durata contractului la care se adauga perioada degarantie a lucrarii de 36 luni.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform prevederilor HGR nr. 925/2006, art. 92, alin (4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Declaratie pe propria raspundere privind neincradrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin
Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: se va depune de catre toti operatorii economici
participanti la procedura: Formularul DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA completatCerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincradrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin
Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va depune de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE completatCerinta nr 3: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea
Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: se va depune de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul CERTIFICAT DE
PARTICIPARE LA PROCEDURA CU OFERTA INDEPENDENTA completat.Cerinta nr 4: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea
in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele de decizie din cadru E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA Tirgu Mures implicati in prezenta procedura sunt:
Virgil Metea - Director General
Petre Radu - Director General Adjunct
Angela Vasile - Consilier Juridic
Beatrice Ogrean - Specialist SLA
Alexandru Suteu- Sef Birou Suport Achizitii
Codruta Schwartz - Imputernicit E.ON GAZ DISTRIBUTIE SAIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea cerintelor 1, 2 si 4.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ
de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea
inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in
cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire Cerinta nr.1.Se solicita certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) din care sa rezulte obiectul de activitate al
respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de
ONRC. Certificatul constatator trebuie depus in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"si trebuie sa fie
emis cu cel mult 3 luni inainte de date depunerii candidaturilor.In cazul in care acest document se depune in copie autoritatea contractanta
isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului castigator sa prezinte certificatul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii
privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoanele fizice autorizate documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Cifra de afaceri -Operatorului economic va furniza informatii cu privire la declaratie privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu stabilit de BNR aferent fiecarui an(site-ul www.bnr.ro). Valoarea medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani minim de indeplinit trebuie sa fie mai mare sau egala cu: L1=320000lei;L2=240000lei;L3=432000lei;L4=20000lei;L5=160000lei;L6=76000lei;L7=160000lei;L8=688000lei;L9=160000lei;L10=136000lei;L11=280000lei;L12=568000lei;L13=160000lei;L14=160000lei;L15=108000lei;L16=160000lei;L17=496000lei;L18=116000lei;L19=488000lei;L20=32000lei.
Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depun candidatura
comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in
considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 Experienta similara
Candidatul va depune o lista a lucrarilor
similare executate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie
pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost
efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au
fost duse la bun sfarsit.Experienta similara= lucrari similare cu cele din prezenta procedura de achizitie.Experienta similara minima de indeplinittrebuie sa fie mai mare sau egala cu: L1=10000lei;L2=75000lei;L3=135000lei;L4=6250lei;L5=50000lei;L6=23750lei;L7=50000lei;L8=215000leiL9=50000lei;L10=42500lei;L11=87500lei;L12=177777lei;L13=50000lei;L14=50000lei;L15=33750lei;L16=50000lei;L17=155000lei;L18=36250lei;L19=152500lei;L20=10000lei.
Cerinta 2: Informatii privind dotarile tehniceDeclaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice,
laboratoare, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea
corespunzatoare a contractului de lucrari.
lucrari.Utilajele, echipamentele tehnice minime solicitate: masini cu disc diamantat pentru taierea asfaltului si betonului; picamere, picon pentru spargere beton/ asfalt; motocompresoare; buldoescavatoare si excavatoare; compactare; incarcatoare frontale; basculante, tractoare cu remorca; parapeti/panouri de sprijinirea malurilor; parapeti si podete cu balustrada pentru accesul pietonal si auto; semne de circulatie; dispozitive de iluminare pe timp de zi/noapte.
Cerinta 3 Subcontractarea
Daca operatorul economic nu are
subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu
textul: ?Nu exista subcontractanti?. In situatia in care ofertantul intentioneaza
sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a
preciza: 1.Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze,
respectiv indicarea procentajului din total lucrarilor executate.2.Indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea
acestora, 3.Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si
specializarea acestora.4.La incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator)
are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu
subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor
constitui in anexa la contract. Nedeclararea subcontractantului presupune
derularea contractului fara posibilitatea adaugarii de subcontractanti.
Cerinta 4 Asocierea
Atunci cand un grup de
operatori economici depun candidatura comuna, situatia economicofinanciara,
si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea
in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei
candidaturi comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod
individual conditiile de la pct.III. 2. 1. a) , III. 2. 1.b) si III.2.3.b)pentru partea
din contract pe care o realizeaza.In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile
III.2.2 si III.2.3.a).
Cerinta 5 Personalul responsabil pentru executia lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 12:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conf.OUG 34/2006, art.116-numarul minim al candidatilor calificati este 3. Conf.OUG 34/2006, art.117- in cazul in care numarul candidatilorcare indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: a)fie dea anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare; b) fie de a continua procedura de negociere cupublicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplinesc criteriile.Pentru loturile unde ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita oferte imbunatatite in plic inchis, in vederea departajariiofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256(2) din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic
Adresa postala: Piata Trandafirilor nr 21, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403691
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2012 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer