Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de service la parcul de automobile al Companiei Nationale Administratia Canalelor Navigabile


Anunt de participare (utilitati) numarul 51593/07.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: MUSAT RALUCA, Tel.0241702722, In atentia: MUSAT RALUCA, Email: [email protected], Fax: 0241737711
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de service la parcul de automobile alCompaniei Nationale Administratia Canalelor Navigabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizii tehnice: Revizie tehnica anuala ;Revizia tehnica la 10 000 Km/15 000 km ;Lucrari de reparatii accidentale a autoturismului dintre revizii .Serviciile prevazute se vor presta pentru urmatoarele tipuri de automobile: -grupa I autovechicule tip DACIA (3 buc)-grupa a II a autoturisme tip RENAULT (2 buc)-grupa a III a autoturisme tip AUDI (1 buc)-grupa a IV a autovehicule tip VOLKSWAGEN (3 buc)-grupa a V a autoturisme tip SKODA (3 buc)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
74313000-6-Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
grupa I autovechicule tip DACIA (3 buc)
grupa II autoturisme tip RENAULT (2 buc)
grupa III autoturisme tip AUDI (1 buc)
grupa IV autovehicule tip VOLKSWAGEN (3 buc)
grupa V autoturisme tip SKODA (3 buc)
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta cantitatea de servicii cu pana la 50% din valoarea contractului initial.
Valoarea estimata fara TVA: 32, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, Garantia de participare: Lot 1 - 190 lei, Lot 2 - 270 lei, Lot 3 - 130 lei, Lot 4 - 530 lei, Lot 5 - 60 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal pt.firma;Declaratie privind eligibilitatea;Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata locale si la bugetul consolidat valabile la data deschiderii ofertelor;Certificat constatator;Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2007;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani:
Lot 1 - 28.460 lei, Lot 2 - 41.000 lei, Lot 3 - 20.385 lei, Lot 4 - 79.515 lei, Lot 5 - 9100 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani; Experienta similara-nivel minim: Lot 1 - 18.900 lei, Lot 2 - 27.000 lei, Lot 3 - 13.500 lei, Lot 4 - 53.000 lei, Lot 5 - 6000 lei.
Resurse umane;Standarde de asigurarea calitatii si de protectia mediului;Declaratii referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.Autorizatia unitatii pentru service auto, emisa de RAR si in termen de valabilitate;Autorizare statie de inspectie tehnica ; Dotarea tehnicadecaredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii; Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6195 - 14.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: solicitare scrisa;copie CIF.Lichiditati - casieria ACN sau OP-cont RO50 ABNA1400264100091576 ABN AMRO BANK Cta.Transmiterea nu intra in sarcina ACN
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2008 11:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante -Str Ecluzei, nr. 1, Agigea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Traian, Nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA Constanta - Biroul Juridic
Adresa postala: Str.Ecluzei Agigea, nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 907015, Romania, Tel.0241 / 702 700, Fax: 0241 / 737 711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2008 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer