Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de service si intretinere, centrale termice, statii de hidrofor, instalatii alimentare ? evacuare ape menajere, instalatii sanitare si instalatii de incendiu aferente CPPAS Sinaia, complex Cumpatu Sinaia si complex Poiana Stanii


Anunt de participare numarul 104369/20.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  Dumitrescu Lucia, Tel. 0311.32.32.10, In atentia:  Crinuta Florina Tanase, Email:  [email protected], Fax:  0213.11.01.62, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  Crinuta Florina Tanase, Tel. 0311.32.32.17, Email:  [email protected], Fax:  021.315.82.94
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  Crinuta Florina Tanase, Tel. 0311.32.32.17, Email:  [email protected], Fax:  021.315.82.94
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  REGISTRATURA, In atentia:  REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Bnaca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de service si intretinere, centrale termice, statii de hidrofor, instalatii alimentare ? evacuare ape menajere, instalatii sanitare si instalatii de incendiu aferente CPPAS Sinaia, complex Cumpatu Sinaia si complex Poiana Stanii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Cumpatu Sinaia si Poiana Stanii
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service-ul lunar include si manopera specialistului cu activitate la locatii. Reparatiile, piesele de schimb necesare, notate in procesele verbale de service, vor fi facturate separat pe baza de comenzi. Un specialist (autorizat service si intretinere) va fi la Cumpatu, 8 ore/zi, luni-vineri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de service si intretinere, centrale termice, statii de hidrofor, instalatii alimentare ? evacuare ape menajere, instalatii sanitare si instalatii de incendiu aferente CPPAS Sinaia, complex Cumpatu Sinaia si complex Poiana Stanii
Alte informatii: configuratie echipamente, utilaje, perioadele de revizie si categoriile de lucrari principale ce trebuie executate se gasesc in documentatia de atribuire, Sectiunea II ? Caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 217, 870 si 243, 090RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ?4.800 LEIGarantie de buna executie ? 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Facturile insotite de procesele verbale de service acceptate de beneficiar vor fi achitate in termen de 5 zile lucratoare de la data primirii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale si de sanatate (conform formularelor tip ale autoritatilor competente) valabile in ziua deschiderii ofertelor.
Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie : certificatul emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala.
Persoane juridice /fizice straine - Cerinta obligatorie: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (bilant contabil la 31 dec.2009);
Se va completa si formularul C ? informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principale prestatii in ultimii 3ani- Fise de informatii privind experienta similara, pe tipul de cazane mentionat in caietul de sarcini ? Sectiunea II; referirile la contracte similare vor fi insotite de recomandarea din partea beneficiarului ? se va completa formularul E
- Autorizatii care sa ateste faptul ca operatorul economic este abilitat sa efectueze operatii de reparatii, verificare, intretinere si service pentru tipul de cazane mentionate in Caietul de sarcini -Sectiunea II, aferente centralelor termice de la cele 2 imobile;
- Declaratie privind modul de asigurare cu personal de specialitate precum si pregatirea persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului; aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV;
- Autorizatie ISCIR de verificare pentru recipiente sub presiune;
- Autorizatie ANRGN, certificat ce atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.- Daca este cazul se va completa formularul F, cu subcontractantii si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Autorizatii ISCIR, ANRGN
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2010 11:00
Locul: Bucuresti, imobil B.N.R. str. Lipscani nr. 16, sector 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor.Imputernicirea va mentiona nivelul de delegareal reprezentantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In ziua de 26.07.2010, ora 10:00, autoritatea contractanta asigura posibilitatea vizitarii obiectivului C.P.P.A.S. Sinaia (Cumpatu, Poiana Stanii), de catre toti operatorii economici care doresc sa participe la procedura de achizitie. Pentru o clarificare exacta asupra temei tehnice si o evaluare corecta a volumului lucrarilor de service ce urmeaza a fi executate consideram ca vizitarea obiectivelor este necesara pentru operatorii economici doritori sa participe la procedura de achizitie. Pentru a se putea asigura accesul in imobilele B.N.R. operatorii economici vor trimite o solicitare scrisa Bancii Nationale a Romaniei, Directia Logistica, pana la data de 23.07.2010 ora 12:00, la numarul de fax: 021.312.71.52, in atentia d-lui Stefan Zaharia.Solicitarea va contine numele si datele de identificare ale firmei solicitante, numarul si numele persoanelor care vor participa (maxim 3 persoane), C.I./B.I. si CNP. Accesul in imobilele B.N.R. se va face numai pe baza C.I./B.I. si a imputernicirii emise de operatorul economic pentru persoanele participante la vizionare.In cazul in care aceasta procedura de acces in imobilele B.N.R. nu este respectata, Banca Nationala a Romaniei isi rezerva dreptul de a nu permite accesul pentru vizionarea obiectivelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Spaliul Independentei, 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Fax:  0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2010 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer